Bloomberg News повідомляє, що на цьому тижні, додаток Netflix для IOS запускає тестування нової стрічки для дітей, яка розроблена, щоб показати короткі ролики, взяті із бібліотеки дитячого контенту Netflix. Функція «Дитячі кліпи» використовує інтерфейс, подібний до TikTok або Instagram Reels, щоб показати контент, зручний для дітей. Але в той час, як сервіси-конкуренти в основному відформатовані для перегляду в портретному режимі, відео Kids Clips призначені для перегляду в альбомній орієнтації.
Kids Clips приєднується до подібної функції, яку Netflix запустив для просування свого комедійного контенту на початку цього року під назвою «Fast Laughs». Вона дозволяє дивитися вирізки з комедійних фільмів, телешоу та сіткомів, а також фрагменти виступів стендап-коміків, таких як Кевін Харт та Алі Вонг. Fast Laughts запустили у березні 2021 року. Обидві функції мають схожу мету: рекламувати контент Netflix за допомогою коротких кліпів, подібних до того, що користувачі вже дивляться в соціальних мережах. На знімку екрана інтерфейсу Kids Clips, опублікований Bloomberg, показує ярлик для додавання назви до списку перегляду пізніше.
Netflix назвав TikTok основним конкурентом у попередніх звітах про прибутки, припускаючи, що ці функції спрямовані на крадіжку часу у служби, зосереджуючись на коротшому контенті.
Однак, хоча соціальні мережі критикують за те, що вони висмоктують забагато часу користувачів, Bloomberg News повідомляє, що Kids Clips обмежує кількість кліпів, які користувачі можуть переглянути за один раз — до 10-20 кліпів. Це звучить як розумне обмеження, враховуючи, що ЦА даної функції це молодша аудиторія — діти.
Kids Clips стартує цього тижня на ринках США, Канади, Австралії, Ірландії та іспаномовної Латинської Америки. Немає жодних згадок про те, чи з’явиться ця функція в Android.
Читайте також:
Розробник Pokémon Go пропонує всім свою платформу для створення AR-застосунків
Anna Uddenberg створює дивовижні скульптури для лінійки взуття Balenciaga Crocs