Інтернет-продавець Very випустив першу партію своєї різдвяної кампанії ще в жовтні, розпаливши вікові дебати про те, коли доцільно запускати святкову рекламу.
Тепер, коли святковий сезон наближається, Very і креативне агентство Grey London запустили другу рекламу в серії It’s the Very Best Excuse.
Ролик заохочує глядачів відсвяткувати в цю чудову пору року — затишно пити джин у піжамі перед телевізором, переглядаючи історичні драми, одягати немовлят у святкові костюми чи навіть розгортати розкішний подарунок — на мелодію Різдва Holly Jolly, яку співають колядники.
«Наша мета у Very полягає в тому, щоби дати людям можливість купувати те, що їм потрібно — ласощі чи речі повсякденного користування — які створюють радість у цей самий момент. Після того, як минулого року Різдво було скорочено для багатьох через карантин в останню хвилину, ми прагнули надихнути глядачів відчути особливий момент і без сорому сприймати сезон різдвяних свят, як тільки почне опадати листя», — сказала Карлі О’Брайен, директор із маркетингу The Very Group.
«Як найбільші ентузіасти та чемпіони Різдва зараз, ми зосередилися на тому, щоби розширитися та дати нашим клієнтам можливість сказати „так“ усім виправданням, які роблять їхнє Різдво таким чудовим».
Ще в жовтні рекламний ролик отримав неоднозначні відгуки про свою швидку неординарну святкову рекламу, але виправдовував раннє розгортання різдвяної кампанії, вказуючи на дані пошуку на своєму сайті, які припускали, що люди хочуть почати робити покупки на початку цього року.
Початкова 30-секундна реклама з’явилася на початку, коли в будинку, прикрашеному на Різдво, з’явилися збентежені люди, а мама займалася своїми дітьми по господарству, намагаючись залишитися в списку «слухняних» для Санти.
Протягом усього святкового періоду кампанія продовжуватиме охоплювати ключові точки дотику споживачів у всіх ЗМІ.
Читайте також:
Загадки історії: Dubai Tourism продовжує створювати ролики-трейлери в голлівудському стилі