Коли MTV Entertainment Group хоче створити оригінальний контент, що оточує маргіналізовані спільноти, його підхід практичний. Команда покладається на членів цих спільнот, щоб узяти на себе провідну роль і поділитися справжніми історіями. Так сталося з короткометражним документальним фільмом Good Voice Woman, який тепер є головним роликом кампанії MTV Native American Heritage Month.
Короткометражний фільм режисера Кайла Белла, лауреата премії «Еммі», зосереджується на молодій жінці, на ім’я Лакота Бітті, яка розповідає, як вона справлялася зі своїм горем за чотири з половиною роки відтоді, як її сестра померла від самогубства. Бітті думає про смерть сестри так, ніби вона дізналася про неї щойно. Але саме прийняття власного коріння стало відправною точкою для примирення із собою.
«Знання свого коріння й розуміння, складнощів, які пройшов мій народ, — говорить Бітті у фільмі, — це речі, які допомогли мені вийти з кризи».
Good Voice Woman — це лише частина тристороннього підходу MTV до точного представлення громад. Компанія вперше впровадила цю стратегію під час своєї нещодавньої кампанії Hispanic Heritage Month, об’єднавши команди маркетингу бренду, соціального впливу, програмування та комунікацій.
Підхід MTV включає такі концепції:
- See Me: зосередження на візуальних творцях, передавши свої платформи творцям і художникам.
- Почуй мене: аудіо, де оратори можуть підсилювати свої голоси.
- Знай мене: використання «корпоративного голосу» MTV для обміну фактами та історією, що оточують певні спільноти.
Загальна кампанія MTV, над якою вони працювали з IllumiNative, організацією соціальної справедливості, очолюваною корінними жінками, також містить ще одну короткометражку від режисера Алексіса Анорука Саллі, зосереджену на гордості жінок Gwich — корінних мешканців Канади та Аляски.
Для Smithsonian Channel Мартін Сенсмайер, який регулярно виконував роль у Yellowstone Paramount Network, буде озвучувати візуальне есе про те, як Голлівуд представляє корінних американців протягом багатьох років, а акторка Ембер Мідтандера розкаже про насильство, яке впливає на жінок у спільноті. MTV також буде показувати брендовий ролик з обговоренням окупації Алькатраса, майже дворічної акції протесту з 1969 по 1971 рік із метою повернути індіанські землі на острові Алькатрас.
Джейсон Уайт, CMO MTV Entertainment Group, сказав, що розробляючи цю кампанію, він і його команда «не хотіли робити щось звичайне, поверхневе». Вони хотіли переконатися, що матеріали «з автентичного джерела».
«Мета полягає в тому, щоби не піддавати проєкти жорсткому контролю, а навпаки дозволити людям створити те, що їх надихає», — сказав він.
Good Voice Woman транслюватиметься на всіх лінійних, соціальних і цифрових платформах MTV Entertainment Group, до яких входять MTV, VH1, Comedy Central, Paramount Network, CMT, Logo, Smithsonian Channel, Pop TV та TV Land.
На додаток до підвищення обізнаності щодо психічного здоров’я для тих, хто, можливо, відчуває проблеми, Уайт хоче, щоби це місце показало людям більш позитивну сторону індіанської спільноти, яку рідко показують в основних ЗМІ.
«Я сподіваюся, що люди забирають багатство культури корінних народів різних країн, але сила цих культур справді втішає», — сказав він.
Уайт та його команда не планують «почати розмови» про індіанську спільноту «а потім просто піти» — вони з командою соціального впливу MTV планують продовжити роботу над своїми постановками, такими як Yellowstone, і працювати з різними частинами громади.
«Я відчуваю, що це, мабуть, один із найбільш автентичних та найуспішніших підходів, які я коли-небудь знаходив, щоби дати голос громаді та населенню, — сказав Уайт. — Це те, чим я дуже схвильований, і думаю, що ми будемо продовжувати розвиватися, рухаючись уперед».
Читайте також:
Як компанії можуть покращити свою репутацію та чого очікують споживачі: статистика світових досліджень