• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Вівця в левовій шкурі: Зоопарк Сан-Дієго обирає гумор для захисту біорізноманіття

4 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В новому відео, яке опублікував Зоопарк Сан-Дієго, можна побачити павичів, жирафів, левів, носорогів та інші види під загрозою зникнення. Але всі ці тварини виглядають якось не так…

Хоча б тому, що це ніякі не павичі, жирафи, леви, носороги тощо. Натомість всі ці маски, костюми та перуки носять вівці, щоб із гумором проілюструвати те послання, що, втративши дику природу, її вже не повернути.

Гумор нечасто побачиш поряд із такою серйозною темою. Але чому саме вівці?

Копірайтерка GS&P Ленні Голловей пояснила цей вибір так: «Ми спитали себе, яким буде світ без різноманітної дикої природи, і зрозуміли, що відповідь тут буде «нудним». А хіба є щось менш захопливе, ніж вівці? Ми також бачили статистику, яка показує, що сумарна вага свійських тварин зараз значно перевищує сумарну вагу всіх диких тварин, що лишилися на планеті. Ну, і зрештою ми вирішили обіграти фразу «вовк в овечій шкурі».

Щоправда, як раз під вовків вівці в цій кампанії не маскуються.

Біорізноманіття vs. вівці

Раян Товані, креативний директор Goodby Silverstein & Partners, який працював над цією кампанією, пояснює: «Більшість із нас уявляють дику природу за документальними передачами на кшталт Planet Earth. Тому ми вирішили зімітувати знайому глядачам візуальну мову розкішних документальних зйомок, але з одним зовсім не розкішним нюансом. На щастя, ми живемо в Каліфорнії, штаті з дуже різноманітними ландшафтами: лісами, луками, пляжами та горами. Це дозволило нам відтворити екзотичні ареали тварин під загрозою».

Як пригадує ще одна креативна директорка GS&P Керолін Каппеллі, тварини завжди непередбачувані. Навіть вівці. Тож кошлатих «акторів» довелося кілька тижнів привчати до їхніх костюмів. Що креативники з’ясували в процесі, то це те, що вівцям властиво збиватися в отару. Знімати їх окремо через це було непросто, але завдяки цьому креативники змогли зняти кумедну сцену «полювання» вівці-лева на вівцю-антилопу у високій траві. Просто одна овечка побігла, щоб наздогнати свою товаришку.

Арт-директор Томас Гледгілл, зі свого боку зазначає, що картина світу без дикої природи є доволі похмурою. Тому численні природозахисні кампанії й вдаються до тактики залякування, яку люди часто залишають поза увагою. Проте Зоопарк Сан-Дієго ставив за мету своєю кампанією надихнути людей на виправлення проблеми. А для цього потрібні надія та впевненість у собі. Відтак, креативники вирішили врівноважити сумну тему дрібкою гумору. І, як вони сподіваються, кінцевий результат вийшов чимось, що захочеться передивитися самому і показати друзям.

Жодна вівця в процесі зйомок не постраждала.

Джерело


Читайте також:

WWF створив анімацію з талого льоду, приурочивши її до кліматичної конференції COP26.

Теги: гуморекологіяприродасоціальна рекламатварини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Налагодити роботу клієнтського сервісу і не вмерти. Шлях від В2В до В2С

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.