Компанія Hyundai відома своїми автомобілями, а віднедавна ще й робототехнікою. Менш відомим фактом є те, що ось уже три роки поспіль вона знаходить нове застосування частинам старих автомобілів Hyundai, виготовляючи з них модну колекцію одягу.
Так, корейський автомобілебудівник ще й одяг робить.
Над цьогорічним випуском своєї екоколекції Re:Style Hyundai Motor Company співпрацювала з модними брендами L’Eclaireur і Boontheshop, щоб випустити 12 предметів одягу з матеріалів, які лишилися від старих автомобілів або є відходами виробництва.
Цього року тріо брендів застосувало подушки та паски безпеки для виготовлення такого одягу як спортивні куртки, штани та худі. Екоматеріали, які використовуються, зокрема, в моделі Hyundai IONIQ 5, як-от Bio PET і вторинно перероблене волокно, теж були задіяні у цій модній колекції. Вони зробили такий одяг зручнішим у вжитку, водночас ілюструючи потенціал біоматеріалів для індустрії моди.
Томас Шемера, директор з маркетингу міжнародного відділу Hyundai, пояснює: «Щорічний захід Re:Style, проведений цього року втретє, демонструє готовність Hyundai Motor Company й надалі втілювати в життя мету бренду, визначену як «прогрес заради людства». Ми поступово збільшуємо обсяги своїх колаборацій з різними індустріями світу, щоб наблизити стале майбутнє. Re:Style 2021 — одна з цих колаборацій. І ми сподіваємося, що цей проєкт приверне увагу молоді з усього світу, допомагаючи їй зрозуміти, як важливо для нашого спільного довкілля знаходити застосування навіть для відходів виробництва і як їх можна творчо та практично знову ввести у вжиток».
Кошти, отримані від продажу цієї лімітованої колекції одягу, будуть використані для фінансування подальших екоініціатив Hyundai.
Читайте також:
Hyundai представив екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020.
Hyundai випускає бульбашки з квітковим насінням на вулицях Берліна.
Hyundai представляє електромобіль M.Vision, який рухається боком і має пересувний руль.
Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли.