• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

KYIV MEDIA WEEK презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії України – KMW White Paper

25 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
KYIV MEDIA WEEK презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії України – KMW White Paper
Share on FacebookShare on Twitter

У KMW 2021 White Paper — підсумковому документі KYIV MEDIA WEEK — опубліковані п’ять аналітичних досліджень і оглядів актуального стану різних аспектів українського ТБ, кіно та діджитал-ринку, що були здійснені спеціально для Форуму аналітичним виданням Media Business Reports.

Зокрема, White Paper 2021 містить перше в Україні комплексне дослідження серіального виробництва, яке демонструє його еволюцію за 5 років; аналітичний огляд одного із найбільш перспективних і водночас найменш вивчених секторів медіаринку — VoD-платформ, а також масштабне дослідження прокатної та фестивальної історії кінопроєктів, реалізованих за підтримки Держкіно з 2014-го року. Крім того, читачі дізнаються про найзатребуваніший контент серед провідних мовників та про визначальні тренди телевізійного ефіру в Україні.

KMW White Paper можна отримати безкоштовно, зареєструвавшись на сайті KMW 2021.

«Наше завдання — надавати гравцям індустрії комплексну аналітику ринку, аби ми всі розуміли систему координат медіабізнесу та могли віднаходити точки для зростання. Важливо, що дослідження, які здійснюються для KMW, ми робимо доступними для всіх — для цього минулого року ми запровадили KMW White Paper, у якому їх публікуємо. Фактично, цей документ є гідом актуальними трендами аудіовізуальної індустрії України та інструментом для формування бізнес-стратегій на наступний рік, адже ми відповідаємо за достовірність інформації та якість проведення аналітики, на якій спеціалізуємося вже 15 років», — Катерина Удут, директорка Media Resources Management (MRM).

KMW White Paper
Катерина Удут

«П’ять досліджень та оглядів, підготовлені для KYIV MEDIA WEEK White Paper редакцією MBR та аналітичним відділом MRM, надають професійній спільноті актуальні ексклюзивні дані, підґрунтя для осмислення тих суттєвих змін, що наразі відбуваються в українській індустрії ТБ, кіно та стрімінг-сервісів. До речі, щодо останніх, вважаю, не буде перебільшенням сказати, що це — перша настільки комплексна та, сподіваємося, вдала спроба окреслити й проаналізувати головні тренди й перспективи українських OTT-платформ — молодого ринку, що активно розвивається й водночас лишається загадкою за багатьма параметрами», — Анна Давидова, редакторка спецпроєктів Media Business Reports та редакторка KMW White Paper.

KMW White Paper
Анна Давидова

Аналітичні дослідження та огляди, що увійшли до KMW 2021 White Paper:

1.  «Серіали на українському ТБ» — перше комплексне дослідження, що представляє повну картину виробництва й демонстрації серіалів в Україні у 2015-2020 роках. Дослідження здійснювалося за низкою різних критеріїв, зокрема, завдяки йому можна дізнатися, серіали якої тривалості та жанрової спрямованості наразі є найзатребуванішими для показу українськими мовниками та найкраще «працюють» в ефірі. Важливо, що дослідження демонструє еволюцію галузі за останні п’ять років. 

2. Дослідження «Тренди теледивлення» аналізує ефір ТОП-6 телеканалів: від загальної статистики до аналізу кожного мовника окремо. Дослідження також показує на які види контенту — шоу, серіали, фільми тощо ­— робить ставку той чи інший телеканал та чим він відрізняється від конкурентів.

3.  «Вішліст українських мовників» — щорічний аналітичний огляд, сформований на основі інтерв’ю з топ-менеджерами ключових українських телеканалів. Завдяки цьому дослідженню учасники ринку можуть отримати розгорнуту актуальну інформацію щодо програмних стратегій, виробничих планів, найзатребуванішого контенту провідних мовників та про визначальні тренди ефіру в Україні.

4. «Інвестиції України в кіновиробництво» — перше масштабне дослідження кінопроєктів, реалізованих за підтримки Державного агентства з питань кіно України. В процесі підготовки дослідження проаналізовано близько 250 кінопроєктів різних жанрів, що від 2014 року виграли конкурс Держкіно, та згодом були вироблені й здані державі. Результати дослідження демонструють показники прокату фільмів для широкої аудиторії та фестивальну історію авторського кіно.

5. «Український ринок VoD» — огляд, підготовлений на основі розгорнутих інтерв’ю з топ-менеджерами провідних українських стримінг-сервісів. Вітчизняний ринок ОТТ стрімко зростає, що співпадає із загальносвітовим злетом VoD, й сьогодні платформи перетворюються з ретрансляторів контенту на вагомих гравців індустрії. Аналітичний огляд відображає поточний стан галузі в Україні й динаміку її розвитку з урахуванням різних факторів та зачіпає актуальне питання готовності локальних платформ до виробництва original контенту.

Наразі документ доступний в українській мовній версії, а незабаром можна буде ознайомитись з дослідженнями і англійською мовою.

«Цього року в межах KMW White Paper ми зосередилися на українському ринку аудіовізуального контенту, продовживши досліджувати телевізійний ефір, галузь кіно та вперше торкнувшись теми OTT-платформ, аби надати читачам комплексну картину: що і ким виробляється, де це транслюється, ким фінансується та як монетизується. Задля цього до пулу досліджень вітчизняного телеефіру — а саме моніторингу найзатребуваніших типів контенту та програмних стратегій найбільших телеканалів, що його МРМ системно проводить з року в рік, — цього разу додалося дослідження серіалів. У контексті кіно ми сфокусувалися на темі ефективності держпідтримки галузі, а в огляді ринку OTT виокримили його ключові тренди. Наступного року плануємо поглиблювати і розширювати дослідження цих напрямів», — Анастасія Рахманіна, головна редакторка Media Business Reports.

KMW White Paper
Анастасія Рахманіна

Нагадаємо, 11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2021 проходив 14-15 вересня у гібридному форматі–події відбувалися наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv та з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR). Дводенна програма KMW включила у себе 18 секцій, серед яких: 10 панельних дискусій, презентації п’яти аналітичних досліджень, дві спеціальні доповіді, а також скринінг трендових шоу та вечірку. Цього року KMW зібрав 70 експертів із 15 країн та 300 учасників, що поспілкувалися про перезавантаження медіабізнесу в умовах «нової нормальності».


Читайте також:

Перетворення класичних книг на марки

Теги: креативні індустріїмедіаринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.