Раніше мода визначалася подіумом, але зараз більшість із її унікальних інновацій відбуваються в Інтернеті. Samsung підкреслює це запуском колекції моди доповненої реальності, створену художницею K-pop.
Цифрова кампанія, створена Wieden+Kennedy Amsterdam, демонструє Fun Fun від Samsung, вбудовану функцію на окремих пристроях Galaxy A, яка дозволяє користувачам застосовувати об’єктиви Snapchat AR до фотографій та відеокліпів. Бренд залучив шістьох нових дизайнерів цифрової моди для створення індивідуальних образів в AR.
K-pop артистка BIBI — одна з зірок Південної Кореї, яка швидко зростає, моделює дизайни за допомогою Fun Mode від Samsung та у музичному кліпі на свій новий трек «The Weekend». 88rising та R/GA створили музичне відео.
У колекції представлені особливі елементи, які стали можливими завдяки AR, такі як куртки з тканин з глюками, броньовані сукні та рухомі деталі, які можна відстежувати за допомогою 3D-технології відстеження всього тіла Snap.
Шість дизайнерів колекції родом з Німеччини, Великобританії, Фінляндії та Південної Кореї. Серед них 3D-художник та піонерка AR Ines Alpha, яка створила свій перший цифровий костюм для проєкту.
Кампанія Samsung буде проводитись у всьому світі та включатиме інтерактивні історії в Instagram, завдання для впливових осіб та відеоуроки для користувачів Galaxy A, які заохочують їх випробувати цифровий вигляд. 30-секундний фільм показує вечірку з BIBI та її друзями, яка перетворюється на імпровізований подіум з додатковою реальністю.
«Ми всі знайомі з фільтрами для обличчя, але цифрова мода відкриває ще більше самовираження. Зараз люди, які визначають зовнішній вигляд, знаходяться в Інтернеті, а не в будинках моди, — йдеться у заяві Emma Mällinen. — Було цікаво працювати з таким художником, як BIBI, і побачити, що можливо з цією новою технологією та талановитими творцями на передовій».
Читайте також:
Фестиваль майбутніх медіамистецтв C-LAB: співпраця технологій та мистецтва