Майбутнє буде залежати від того, хто контролює кодування. Обіцянка технологій проти загрози технології — це розмова, яка триває давно. Щорічний Фестиваль майбутнього медіамистецтва Taiwan Contemporary Culture Lab (C-LAB) зосереджує цю дискусію навколо майбутнього через медіамистецтво. 23 індивідуальних та групових художників з Тайваню та за кордоном наразі доступні для перегляду в режимі онлайн або офлайн до 28 листопада.
Організований Тайванським фондом живих мистецтв, Фестиваль майбутніх медіамистецтв C-LAB містить еклектичну суміш виставок, ретельно розроблених, щоб дозволити відвідувачам відчути майбутню технологію за допомогою аудіовізуальних засобів масової інформації, інсталяцій, театру, вистав, лекцій та семінарів. Кілька установок досліджують сучасне, минуле та майбутнє технологій. Онлайн-платформа Фестивалю дебютує у «Unzip C-LAB». Використовуючи взаємодію через свої експонати та події, C-LAB запрошує глядачів дослідити та обміркувати наше ставлення до технологій. Він також пропонує своїй аудиторії практичні заняття за допомогою майстер-класів, лекцій та форумів, щоб демістифікувати кодування, яке його створює.
У Sugar Foot, анімаційне відео від американської експериментальної рок-групи Battles, роботи-трансформери із сучасної Землі об’єднуються для боротьби з Covid-19. Коли здається, що битва програна, Земля перетворюється, щоб розкрити свою секретну музичну зброю, щоб знищити вірус і перемогти. Торгівля NFT детальніше вивчається в Netbot TFN-Technological Finding. Ця продукція, створена спільно з Гонконзьким Міжнародним фестивалем мистецтв нової медіа Microwave, досліджує вплив децентралізації та антиавторитарного контролю над блокчейном та цифровими валютами на нашу економіку.
Фестиваль майбутніх медіамистецтв C-LAB також розглядає вплив технологій та медіа на нашу колективну суспільну свідомість. The Glass Room: Misinformation Edition розкриває, як фейкові новини поширюються в мережі. Цей проєкт від німецької неурядової організації Tactical Tech досліджує слабкі сторони наших соціальних медіа та їх здатність стати засобами пропаганди для політичної вигоди.
Штучний інтелект також грає у багатьох фестивальних пропозиціях. У Big Dada: Public Faces американські художники Bill Posters та Daniel Howeоу створюють глибоку підробку, використовуючи синтезованих штучним інтелектом знаменитостей для поширення дезінформації. Штучний інтелект та зображення в режимі реального часу перетворюють звивисті річки на поверхні Землі в чудові звукові та візуальні інсталяції в німецькій роботі Meandering River. Тайванський художник Huang Yu-Hsiung також використовує машинне навчання для перетворення звуків і траєкторій в образи, що зачаровують, тоді як американський художник Kiel D. Mutschelknaus створює чудовий колаж з інтерактивності та дизайну в Space Type Generator.
Хоча подія присвячена майбутньому, фестиваль також визнає минуле. Цукрова промисловість піднялася на Тайвані під час японської колоніальної ери й була важливою частиною її економічної сили. Художники Hsu Chia-Wei, Chang Ting-Tong Та Cheng Hsien-Yu заглибилися в це минуле, коли вони гастролювали на цукровому заводі Хувей в окрузі Юньлінь. Їхні знахідки послужили натхненням для Crystal Seeding, де вони використовували цукор як матеріал для 3D-друку, щоб створити унікальний театральний досвід у поєднанні з традиційним ляльковим мистецтвом — і роботизованою рукою!
Традиції друкарства 16 століття також оновлюються, коли традиційні ролі змінюються в Inverso Mundus, де чоловіки та жінки, м’ясник та свиня, мізер і принц міняються місцями. Російська художня група AES+F переосмислює ці ролі з сучасним чуттям, додаючи критику, яка говорить сама за себе.
C-LAB був започаткований у 2018 році Тайванським фондом живого мистецтва з місією створити відкритий та інклюзивний культурний ландшафт для просування інновацій, експериментів та міжнародного обміну. Територія колись була військовою базою, а до цього — науково-дослідним інститутом, який був повернутий після закінчення японської колоніальної ери. Відтоді вона перетворилася на центр мистецької, технічної, наукової та музичної співпраці. Там ви знайдете платформу сучасного мистецтва, технологічну медіаплатформу, звукову лабораторію, лабораторію соціальних інновацій та дослідницькі лабораторії для високопродуктивних обчислень, а також ще багато можливостей.
У добросовісних руках технологія може врятувати майбутнє. В руках, які прагнуть інакше, це може не відбутися. Фестиваль майбутніх медіамистецтв C-LAB досліджує ці можливості та багато іншого, дозволяючи глядачам додати своє розуміння та інтерпретацію до всього, що вони можуть запропонувати.
Щорічний фестиваль майбутніх медіамистецтв C-LAB відтепер можна оглянути особисто та онлайн до 28 листопада.
Читайте також:
VERTIGO Agency: як за допомогою гейміфікації реалізувати проєкти
Штучний інтелект виявив підробку картини Рубенса