• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як працює бізнес-модель вільного найму команд. Досвід агентства FUTURIST

8 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як працює бізнес-модель вільного найму команд. Досвід агентства FUTURIST
Share on FacebookShare on Twitter

Брендингове агентство FUTURIST працює за системою власного авторства: нова бізнес-модель — сліпе наймання вільних команд.  Про те, як це працює і чим вигідно, розповідає Аліна Баженова, засновник агентства FUTURIST, стратегічний маркетолог і футуролог.

Аліна Баженова

За своєю освітою і досвідом я — стратегічний маркетолог. Я розробляю стратегію виходу брендів на ринок і комунікації, піраміди асортименту, матриці ціноутворення і, в тому числі концепції дизайнів. Дизайн для мене завжди був одним з інструментів маркетингу, до якого я ставилася з великою повагою. Але я завжди дивилася на бренд в ширшому ракурсі: як він повинен бути представлений, для якої цільової аудиторії, як він буде комунікувати зі світом. За останні кілька років дизайн, його влада та сила дуже сильно виросли.

У роботі зі своїми клієнтами, брендами, які я веду і супроводжую, я помітила, що дизайн сьогодні є каталізатором, таким собі ядром, від якого залежить ефективність всіх інших процесів. Можна класно і якісно побудувати продукт і ланцюжок надання сервісу цього продукту, можна чітко потрапити ціноутворенням у ринок, але якщо дизайн виглядає погано, якщо він не сучасний, не відповідає тенденціям і, в принципі, безликий, то витрати і зусилля бренду на те, щоб отримати результат, виростають в рази. Тобто потрібно витратити більший бюджет, докласти більше зусиль тільки для того, щоб перекрити невідповідність дизайну.

І тоді я зрозуміла, що весь мій досвід, всі мої знання з точки зору цілісності брендів, розуміння того, як вони працюють, як вони просуваються, повинні зімкнутися в першу чергу на дизайні, і це може стати основою концепції брендингового агентства.  Ми в агентстві якраз таки розглядаємо дизайн не як «візуал», а як прояв внутрішньої ДНК бренду.  При такій концепції роботи я, як стратегічний маркетолог, можу вкласти в брендингове агентство більше смислів і користі, ніж створювати для брендів просто «візуал», і зробити дизайн одночасно і якісним, і вирішальним ряду завдань.  А для того, щоб агентство приносило максимальну ефективність, довелося задуматися над відмінною від більшості на ринку бізнес-моделлю.

Як теорія поколінь вплинула на створення нової моделі бізнесу

FUTURIST AGENCY працює за принципом сліпого найму вільних команд. Це унікальна система, яку ми самі розробили, зібрали і зараз знаходимося в активній фазі її тестування і дописування. Вона вже показала хороші результати. А все тому, що ми потрапили в потреби поколінь, з якими працюємо.  Зараз в активному робочому полі знаходяться три покоління: покоління X — це, як правило, управлінці, топ-менеджери або вузькоспеціалізовані експерти;  мілленіали (найактивніша частина) і покоління Z — ще зовсім юні фахівці, але дуже талановиті. Теорія поколінь вивчає цінності поколінь, їх моделі поведінки, ставлення до життя, до роботи. Я давно знайома з цією теорією і тому чітко розуміла, що мілленіали, які складають основну частину працюючих в нашій сфері фахівців — прихильники свободи, це їхня ключова цінність. Вони прагнуть реалізувати свої таланти та суперсилу і з задоволенням йдуть на проєктну роботу, яка знаходиться в зоні їх найбільших компетенцій.  Свобода проявляється не тільки в форматі роботи, але і в тому, що у кожного проєкту є дуже чіткі рамки «старт-завершення». Вони знають, що повинні зараз максимально вкластися і наповнені енергією.

Що стосується сліпого набору, то цей формат дуже простий і не передбачає ніяких співбесід. Все, що нам потрібно — зрозуміти, якого рівня даний фахівець і ввести його в той проєкт, де його експертність потрібна найбільше. Теорію поколінь я вивчала з дещо іншими цілями, але вона стала в нагоді й тут для розуміння того, як побудувати ефективну модель бізнесу, і зіграла дуже важливу роль у формуванні концепції роботи агентства.

Як прийшло розуміння, що в такому форматі можна запустити своє агентство

Я щиро не хотіла будувати класичну модель агентства — зі штатом, офісом, операційними витратами. Не тому, що це дорого, а тому що для мене ця модель явно мала ряд обмежень. Я хотіла створити агентство, але весь час відкладала це рішення, тому що розуміла всі процеси, розуміла, що понад 3-4 проєктів в місяць реалізувати зі штатом якісно неможливо, а збільшувати штат досить небезпечно з точки зору сезонності.

Пазл склався як раз тоді, коли прийшло розуміння того, що це можуть бути вільні команди, де під кожного нового клієнта збирається команда з 5-7 фахівців, які мають компетенції на тому ринку і в тих завданнях, які потрібні зараз клієнту. Я зрозуміла, що агентство, як мозок, може брати на себе функцію формування креативних концепцій, відстежувати тренди, тенденції ринку, куди він рухається візуально, чого хочуть споживачі. Ми формуємо візуальні концепції, і клієнт, звертаючись до нас, вибирає ту концепцію, в якій він хоче бути реалізований, і під неї ми збираємо вільну команду.  Все зійшлося, коли я зрозуміла, як знайти цю точку, в якій зустрінуться потреби клієнта і фахівці, які можуть реалізувати таку концепцію і яким подобається те ж, що і клієнтові.

Клієнт вибирає концепцію, а я вибираю під неї команду. І виходить, що всім подобається те, що вони роблять. Це дає дуже сильний заряд енергії та впевненість в тому, що вся команда емоційно вкладеться в результат. Коли стала зрозуміла механіка того, як ми, як агентство, можемо гарантувати клієнтам якість, тоді й прийшло рішення відкрити агентство. Ця модель легко масштабується і гарантує високу якість результату.  З нею я спокійна за наших клієнтів і дуже хочу її розвивати.

Яка конкурентна перевага такої бізнес-моделі

Наша головна відмінність у самій системі роботи, в тому, як сформовано агентство зсередини. Сліпий найм вільних команд означає, що під кожного клієнта збирається команда, і в конкретну одиницю часу одна команда працює тільки з одним клієнтом. Це своєю чергою дає неймовірну залученість, швидкість і якість. Уявіть, що відділ маркетингу або ціле агентство працює тільки для вас. Це дозволяє нам робити проєкти не за місяці, нашаровуючи їх один на одного, а один — за 4-5 тижнів. Це абсолютно неймовірні терміни та повна відсутність втрат якості.  Але, природно, конкурентна перевага має існувати не в однині, щоб приносити агентству максимальну результативність.

У нас, наприклад, це широкий комплекс робіт, який закриває клієнту всі потреби на старті: і ДНК бренду, і неймінг, і фірмовий стиль, і сайт, і оформлення інстаграму, і рекламні відеоролики. Тобто клієнт в одному місці закриває всі свої потреби для старту, для виходу, для початку продажів і у нього нема потреби звертатися до кого-небудь ще. Це досить суттєва відмінність, тому що часто брендингові агентства займаються оформленням бренду і рідше — каналами комунікації.

Які переваги дає новий формат власнику бізнесу

По-перше, я, як мілленіал, реалізувала свою головну цінність — я абсолютно вільна людина. Вільна в тому плані, що можу масштабувати агентство, плекати його і бути впевненою в тому, що я при цьому не опинюся в кабалі. В один момент в агентстві може бути 30 осіб, в інший — 150, а в третій — жодного, і це передбачено концепцією і стратегією. Це дає мені абсолютну свободу, оскільки я знаю, що не несу ніяких зайвих витрат, що люди в моїй команді не вигорять, не втомляться, тому що на проєкти приходять тільки ті, хто хоче працювати зараз і конкретно з цим проєктом. Мені не треба нікого мотивувати, підтримувати емоційний дух, якось залучати, стимулювати тощо.

Це дуже дорослі, чесні та відкриті відносини, і це дає мені свободу і відчуття щастя від того, що я можу реалізовувати завдання клієнтів з людьми, які в цей момент хочуть того ж.

Чому саме формат вільних команд є найбільш ефективним в сучасних реаліях

Він ефективний, тому що його легко масштабувати, тому що люди самостійно вибирають певний проєкт і роботу в ньому в цей момент часу. Відповідно, вони дуже енергетично заряджені і націлені на якісну роботу. Цей формат ефективний саме сьогодні, тому що гнучкі стратегії набагато краще виживають, ніж класичні. Час змінюється, і виживають гнучкі системи. А ця система дуже гнучка, вона включає в себе абсолютно всі тренди сучасного світу з точки зору гнучкості. Класичне агентство не може собі дозволити штат в 30-40 різних фахівців, з різними естетичними, смаковими уподобаннями або, наприклад, різних копірайтерів, які класно пишуть і для технічно-промислових, і для б’юті-брендів. А в FUTURIST AGENCY ми можемо зібрати для клієнта в одну одиницю часу команду фахівців, які потрібні саме йому. Тому, звичайно, вільні команди за результатом своєї роботи — більш точне попадання в сучасність, ніж система штатних співробітників.


Читайте також:

Випробування на справжність

Nebo на культурній орбіті: про новий рівень маркетплейсів, популярність онлайн та небо

Теги: брендингдизайнкреативменеджменттренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.