Новий ролик IKEA з серії Wonderful Everyday продовжує кумедну і трохи дивакувату візуалізацію інтер’єрного дизайну в стилі цього ритейлера. Цього разу в центрі історії IKEA опинилися аж надміру м’язисті плюшеві ведмедики, які докорінно змінили домашнє життя родини.
Розпочинається цей ролик від агенції Mother з того, що батько-одинак та його донька повертаються додому в страшну зливу. На порозі їх вітають величезні плюшеві ведмедики, схожі на викидайл у барі, і заходяться наводити справжній домашній затишок. Двійко ведмедиків допомагає пересунути меблі та збудувати халабуду, ганяє лисиць, які порпаються у смітті, і навіть змушує батьків телефон замовкнути навіки, коли тому починають дзвонити з роботи, погрожуючи покласти край часу, відведеному для родини.
А у свій вільний час м’язисті ведмедики від IKEA тягають залізо, щоб наростити ще більше м’язової маси, або ж приєднуються до сеансу аматорського макіяжу.
Слоган цієї кампанії – «Кожна оселя має бути затишним прихистком».
Хтозна, чи не намагається IKEA у такий спосіб поставити з ніг на голову казку про Золотоволоску та трьох ведмедів… Але в будь-якому разі ролик є доволі кумедним і дивитися його приємно. Та й реклама продукції в очі особливо не лізе (хіба що електричні жалюзі).
Режисером відео був Том Ноукс з продакшн-компанії Prettybird.
Цей ролик – частина ширшої кампанії, яка, як стверджує IKEA, щедро запозичуватиме з культури мемів, щоб продемонструвати ідею перетворення своєї домівки на місце для відпочинку, спростовуючи в процесі загальновідомі кліше.
В серці цієї кампанії є продукція IKEA, призначена для створення приємного і зручного простору. А це може бути зроблено у різні способи: від вазонів та ароматичних свічок для релаксації до полиць та шафок, які дозволяють вивільнити простір для ігор і розваг.
Читайте також:
З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку.
IKEA розповідає байку про зайця та черепаху (чи, точніше, приквел до неї).
IKEA зображає домівки як крихітні (і екологічні) всесвіти.
Люди перетворюються на меблі в новій рекламній кампанії від IKEA.