Оскільки світ повільно знову починає рухається, Johnnie Walker та агентство Anomaly освіжають знакову мантру бренду «Keep Walking» цитатами першопрохідців та 30-секундним глобальним роликом, наповненим відомими піснями про ходьбу.
Ролик, створений режисером Glen Luchford (який здебільшого знімає фешн-рекламу, а також фотографував друковану кампанію Equinox), включає треки, такі як Run DMC та пісню Aerosmith «Walk This Way», версію Loretta Lynn «These Boots Are Made for Walking» та «Walk on the Wild Side» Lou Reed.
Рекламний ролик спочатку з’явився у цифровому форматі, перш ніж потрапить на телебачення цієї осені. Він буде супроводжуватися OOH із цитатами відомих людей, включаючи Grace Jones, Mark Twain та Ayrton Senna.
Своєю новою роботою бренд віскі заявляє, що «хоче допомогти надихнути людей зробити свій власний наступний крок, відображаючи енергію, слова та думки культурних людей, які поділяють цей дух».
«У захваті від того, що ця кампанія вийшла на вулиці, фільм, сподіваюся, заохочує людей вийти також вийти на вулицю та максимально використати життя, “Keep Walking” з почуттям оптимізму та пригод», — каже Tatiana Stadukhina, віцепрезидентка Johnnie Walker та Buchanan Diageo у Північній Америці.
Останнім часом Johnnie Walker і Anomaly часто захоплюються музикою. У 2020 році бренд і агентство випустили чудовий трек — і супровідний ролик — на якому Brittany Howard співає «You’ll Never Walk Alone».
Читайте також:
Savory подано! Кампанія вишуканих кормів від NEBO