Всеукраїнська рекламна коаліція анонсувала оновлення платформи для пошуку агентств-партнерів у сфері реклами – MADmap. Офіційно релонч презентують 15 грудня, на церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2021.
Marketing Advertising Design map (MADmap) — це путівник українськими рекламними компаніями та інструмент для простого, але водночас ретельного пошуку партнера у сфері реклами.
Користувачі цієї платформи зможуть обирати кращі українські агентства для співпраці відповідно до їхніх компетенцій, досвіду та реалізованих кейсів.
«Щодня маркетологи стикаються з проблемою пошуку правильного партнера для запуску нових рекламних проєктів. Нерідко процес відбору агентства, яке відповідає усім потребам бізнесу, доволі складний. Тож аби максимально спростити його, ми створили проєкт MADmap», – розповідає Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК).
Наразі до процесу оновлення MADmap долучаються провідні маркетологи країни. Вони ознайомлюються з роботою платформи та надають свої експертні коментарі щодо її покращення. Цей процес буде тривати до 15 жовтня. Після цього до платформи будуть внесені відповідні зміни. Команда ВРК впевнена, що створити ефективний продукт можна лише у співпраці з досвідченими гравцями ринку.
На MADmap агентства доводять свою кваліфікацію завдяки реалізованим роботам за останні три роки. Після перегляду профілів агентств та їхніх кейсів рекламодавці зможуть обрати необхідних партнерів для співпраці.
«Щоб спростити пошук на платформі, ми створили фільтр налаштувань. Наприклад, якщо вас цікавить social and influencer marketing, застосуйте відповідний фільтр у розділі Види робіт», – пояснює Максим Лазебник.
Над оновленням та рекламною кампанією платформи ВРК працює у співпраці з комунікаційним агентством DSTRCT.
Офіційна презентація оновленої платформи MADmap відбудеться 15 грудня, на церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2021.
Читайте також:
Люди перетворюються на меблі в новій рекламній кампанії від IKEA