• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Хіп-хопова соціалка: зловісний кубик цукру читає реп та вихваляє своє вміння маскуватися

6 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зловісний кубик цукру став головним лиходієм музичного відео від некомерційної організації Hip Hop Public Health у її новій соціальній кампанії.

Цей кубик, озвучений співаком хіп-хопу Деррілом МакДеніелсом, впродовж справжнього кліпу на дві хвилини читає реп про те, як він вправно маскується, прикриваючись різними іменами, і здатен сховатися у найрізноманітнішій їжі. Що він і ілюструє, приміряючи на себе численні костюми. (Втім, зіпсутих зубів йому не приховати…) Ба навіть, коли ми бачимо його вперше, він вже вправляється у акторстві і намагається підробити свій голос, приховавши лиходійський баритон за солоденьким сюсюканням.

Сам текст пісні також пояснює, як цукор маскується в їжі, викликаючи справжнє звикання і призводячи до діабету й ожиріння.

Створила цю кампанію агенція Area 23 (яка належить холдингу Interpublic), а сама анімація – робота креативників із Zombie Studios.

Просвіта молоді

Окрім музичного відео цей зловісний кубик цукру (схожий на «Цукрову панду» Раяна Рейнольдса) з’являється також на вебсайті кампанії, в інтерактивному застосунку та на сторінках дитячої книжки Lil Sugar, Master of Disguise.

Переднє слово до цієї книжки написане було самим д-ром Оладжіде Вільямсом, засновником Hip Hop Public Health. Його організація сполучає мистецтво, музику та науку, щоб вести просвітницьку роботу серед молоді, інформуючи її про такі проблеми як інсульт, гіпертонія, ожиріння тощо (і останнім часом про COVID-19).

«Ожиріння серед дітей лишається однією з найнагальніших проблем молоді, а COVID-19 лише погіршив цю ситуацію, – пояснює д-р Оладжіде Вільямс. – Мета кампанії Lil Sugar – дати батькам, дітям, вчителям та загалом публіці інструменти, необхідні для того, щоб усвідомити шкідливі наслідки надмірного споживання цукру і вжити заходів проти цього».

А Тім Хоукі, старший креативний директор Area 23, додає: «Ми створили такого персонажа, щоб він викликав реакцію і у дітей, і у батьків. … Робота з такою легендою як Дерріл «DMC» МакДеніелс дозволяє нашій кампанії досягти її ключових аудиторій, і зокрема економічно та соціально вразливих спільнот, будучи водночас цікавою та захопливою».

Наразі в США використовують щонайменше 150 різних назв на позначення цукру в списках інгредієнтів. Відповідно, більшість людей розпізнати цукор під всіма цими іменами не може, що робить такі просвітницькі кампанії вкрай актуальними.

Джерело 1, 2


Читайте також:

До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі.

Теги: Видеоздоров'ямузыкасоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.