Популярність створення власних ресторанів для багатьох споживачів пояснюється тим, що найкращі страви — це ті, які ви розробляєте самі. Варіативність їжі є необхідністю для сучасних ресторанів, але розширення інклюзивності до практики найму для бренду та культури компанії є ключовим елементом, який часто не реалізовують.
У своїй першій національній кампанії «All Pizzas Welcome» MOD Pizza підкреслює свої методи найму. Створена в партнерстві з компанією Mekanism, платформа робить ще один крок уперед, поєднуючи необмежені можливості вибору їжі без додаткової оплати з обіцянкою, що компанія приймає всіх.
Для Марка Шамбури, CMO MOD Pizza, мова йде про виховання почуття єдності. «Культура нашої компанії, яку ми розробили в наших 500+ магазинах, криється в прийнятті, інклюзивності, спільності та вшануванні індивідуальності», — розповідає він.
Кампанія включає 30-секундний ролик, який вийде на YouTube та Hulu, а інші рекламні оголошення з’являться через OOH та в соціальних мережах. Кліп пояснює бажання бренду створити затишне середовище, коли відвідувач спостерігає за створенням піци, такої ж унікальної, як і сама платформа.
Відзначення індивідуальності персоналу та клієнтів
«У MOD наші клієнти можуть створювати все, що захочуть, за одну ціну, і наша команда може бути такою, якою вона є щодня. Ми усуваємо традиційні бар’єри в працевлаштуванні та сподіваємось надихнути інших приєднатися до нас у створенні більш інклюзивного суспільства», — каже Шамбура.
Політика недискримінації, яка оспівує індивідуальність та практикує справедливі протоколи найму людей з інвалідністю, є рідше в ресторанному господарстві, ніж комусь здається. Підкреслюючи бажання служити своїм громадам, це ще один крок у постійному поштовху MOD Pizza до інклюзивності, як за прилавком, так і перед ним.
Шамбура підсумовує: «Наша нова та оновлена творча кампанія „All Pizzas Welcome“ реалізує ці основні послання».
Читайте також:
Алан Бадоєв запускає тренд на авторську рекламу