Оркестр, створений компанією Webhallen, є унікальним, адже це – перший в світі оркестр, який грає музику на… комп’ютерній грі.
Агенція The&Partnership і шведський ритейлер Webhallen, який спеціалізується на комп’ютерній техніці та обладнанні для геймінгу, створили комп’ютерну гру, в якій будь-яка дія гравця видає свій власний звук чи послідовність нот. Тож, коли група геймерів одночасно зіграла в цю гру, результатом став музичний твір в класичному стилі.
Ця перша у світі класична музична композиція, створена для виконання геймерами, дебютувала на сцені театру «Оскар», що в Стокгольмі. Там було зібрано оркестр з двадцяти трьох геймерів під проводом композитора Макса Кіусалааса, який, власне, й написав цей музичний твір.
Філіппа Модіг, прес-офіцерка Webhallen, пояснила задум цієї кампанії так: «Ми знаємо, що геймери зазвичай мають хорошу швидкість реакції. Але щодо геймінгу і досі існують численні упередження. Мовляв, це – щось для дітей або просто марнування часу. Помістивши геймінг в умови, які традиційно є цариною «високої культури», ми змогли показати, що хороші геймери подібні до хороших музикантів. І ті, й інші – творці, які присвячують чимало часу та енергії на те, щоб своєю технічною вправністю випередити всіх інших в своєму обраному жанрі. Як і музиканти, геймери пишаються можливістю продемонструвати свою майстерність. Це – те, що ми хотіли б підкреслити і заохотити».
В якості фізичних «музичних» інструментів оркестр геймерів використовував PlayStation 5, Xbox X, RetroFlag NESPi 4, Nintendo Switch, а також ноутбуки і стаціонарні комп’ютери. Кожна така платформа виступила еквівалентом тієї чи іншої групи музичних інструментів у традиційному оркестрі. Сама ж гра була створена в Unreal Engine.
А диригент і композитор Макс Кіусалаас зазначив: «В цьому експерименті гра стає музичним інструментом, а геймери – нашими музикантами. Музиканти з класичною освітою мають просто неймовірну координацію рухів «око-рука», тож це було цікаво – побачити, чи здатні геймери дорівнятися до них».
Читайте також:
Музика двигунів: Honda зібрала оркестр байкерів.
Трощити морозильники та стіни: кампанії, що успішно задіяли креатив у геймінгу.