Давня кампанія від Geico набуває знакової епізодичної ролі. Уявіть собі: після невтомних пошуків і невимовної праці ви нарешті переїжджаєте в будинок своєї мрії. Здебільшого все наближається до ідеалу. Ваша спальня простора. Сусіди приємні. Є лише одна проблема: на вашому горищі живе тварина. Він неперевершений барабанщик, однак він доставляє незручності.
На жаль, в останній рекламній кампанії Geico для пакета страхування будинку та автомобіля немає жодних пропозицій щодо того, як позбавити свій будинок від такого шкідника. Однак 40-секундне місце містить дивовижну камею від Muppet, яка говорить про доступ страховика до легендарних IP-адрес, а також про його прихильність до гри слів.
Рекламний ролик «Там на горищі тварина», створений у співпраці з агентством Martin Agency, показує, як персонаж Disney завдає хаосу всередині улюбленого будинку пари. Повторюючи попередні серії пакетів, хаос, який виник, має на меті контрастувати з легкістю підтримки гібридного страхування Geico. На відміну від інших частин цієї ж серії, це перша, яка включає таку примітну камею, маріонетку чи інше.
Серія роликів
Рекламна кампанія від Geico включає ще декілька роликів: «Aunt Infestation», в якій зображена група гіперкритичних тіток; «Fencing Problem», яка демонструє біди настирливих партнерів з фехтування; наполегливих гравців, які видають себе за «Noisy Pipes»; і в основному анімаційний фільм «Water Pressure», в якому нежива сантехніка ванній кімнаті застосовує словесний тиск на нервового чоловіка, який готується відвідати тещу з тестем.
Читайте також:
Як Nestlé та Wunderman Thompson Australia викликали хвилю вірусного контенту в TikTok
Щоб прорекламувати свій шоколад, Cadbury посадив на білборди австралійців