• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Бренд гарячих соусів Truff у соціальних мережах розпочинає дружню боротьбу за їжу у Філадельфії

24 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд гарячих соусів Truff у соціальних мережах розпочинає дружню боротьбу за їжу у Філадельфії
Share on FacebookShare on Twitter

З чотирма цифровими та двома статичними білбордами гострий соус Truff підкорює Філадельфійський район моди. За словами Мішель Гейб, директорки з маркетингу Truff, додавання фірмового соусу до найсвятішого делікатесу міста (сирного біфштекса) потрібно робити з максимальною повагою.

«Ми знаємо, як пристрасні люди можуть до цього ставитися, — сказав Гейб. — І хотіли переконатися, що кампанія дійсно підійде для міста, тому поговорили з місцевими жителями Філадельфії».

Топ лінія

Споживачі можуть відправитися на Truff.com/Philly, щоби проголосувати за своє улюблене місце для приготування сирного біфштекса, і Truff подарує 10 000 доларів США готівкою бізнесу, який набере найбільшу кількість голосів. Довгостроковий план бренду — розширення кампанії на інші міста, які відомі своїми регіональними продуктами харчування. Уболівальники мають проголосувати до 21 жовтня 2021 року.

Щоби викликати ажіотаж під час конкурсу, Truff відправив власників роздрібної торгівлі одягом P’s і Q’s на екскурсію з дегустацією смаколиків.

Між рядками Truff

Truff зазнав вражаючого зростання в розвитку культової фан-бази з моменту свого запуску у 2017 році. Бренд пробрався в музичні кліпи на такі пісні, як Belly та The Weeknd «Die For It» та «We We Going Crazy» від DJ Khaled.

Це також перший бренд соусу, який забезпечив партнерство з обмеженим тиражем Taco Bell. Крім того, у травні Truff запустив цифрове партнерство з Bagel Bites та відомим шеф-кухарем Ніком ДіДжованні. Конкурс #HowITruffContest на TikTok зібрав понад 15 мільйонів переглядів.

Трюфель — це найпопулярніший гострий соус на Amazon, але, за словами Гейб, власний сайт електронної комерції бренду збільшує продажі.

Truff у соціальних мережах розпочинає дружню боротьбу за їжу у Філадельфії

Найкращий бренд, народжений із соціальних медіа

Truff, який був визнаний у премії Challenger Brand Adweek як «найкращий бренд, народжений із соціальних медіа», має більше послідовників на великих платформах, ніж будь-який інший бренд приправ.

За словами співзасновника Ніка Айлуні, розпочинати розмову навколо філадельфійського чіз-біску здавалася природною для Truff, оскільки «була побудована навколо поп-культури та потужності їжі, яка зближує людей».

«Ми визнаємо, що Філадельфійський Cheesesteak займає своє місце в поп-культурі, і хочемо пролити світло на цю класичну американську страву та ресторани, які її створюють», — сказав він у своєму зверненні.

Джерело


Читайте також:

KYIV MEDIA WEEK 2021 – підсумки у фактах і цифрах

Теги: креативновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.