Yum! Brands переглядає свій творчий та медіабізнес разом з Wieden+Kennedy для своєї мережі швидкого харчування KFC.
«Ми повідомили W+K Portland, що виставляємо на перевірку творчий та медіабізнес KFC у США, — сказав представник Yum! Brands. — Починаючи з 2015 року, W+K є цінною частиною реорганізації нашого бренду є створення хітових кампаній, які сприяли зростанню уваги до бренду та його продажів. Ми пишаємося тим, чого досягли разом».
У своїй заяві прессекретар також сказав, що KFC прагне продовжити набирати обертів, і що W+K матиме можливість конкурувати з іншими агентствами, щоб зберегти бізнес KFC. Пізніше W+K підтвердила, що захищатиме бізнес під час огляду.
«Нам подобається цей бренд і робота, яку ми провели разом, тому ми раді скористатися можливістю і подивитися, що може бути далі», — заявив представник W+K.
Йдуть зміни
Бренд також шукає штатного CMO. «Тривають пошуки CMO в США. Ми обов’язково поділимося, як тільки буде обрано кандидата», — сказав представник.
Колишній директор з маркетингу Andrea Zahumensky покинула бренд у квітні, пропрацював на позиції близько 3,5 років.
У 2015 році компанія Wieden+Kennedy взяли на себе творчі обов’язки у FCB, а KFC назвали агентство media AOR у 2018 році. За останні шість років компанія випустила цілу низку пам’ятних рекламних оголошень для бренду, включаючи привабливий фірмовий фільм «A Recipe for Seduction», який вийшов у ефірі Lifetime у грудні 2020 року за участю Mario Lopez у ролі Colonel Sanders.
W+K також випустили серію роликів з участю більше десятка полковників Сандерса, включаючи акторів Reba McEntire, Norm Macdonald, George Hamilton та Jason Alexander.
За даними COMvergence, протягом річного періоду, що закінчився у червні 2021 року, витрати KFC на засоби масової інформації в США склали 170 мільйонів доларів, з яких 51 мільйон доларів надходить через цифрові платформи.
Минулого року KFC відчув зростання продажів у тих же магазинах у США на 9%, в той час, як у всьому світі він скоротився на 1%.
Читайте також:
Новий логотип Pringles: за і проти
McDonald’s скоротить кількість пластику до 2025 року