• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

KFC переглянули свій творчий та медіабізнес

23 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
KFC переглянули свій творчий та медіабізнес
Share on FacebookShare on Twitter

Yum! Brands переглядає свій творчий та медіабізнес разом з Wieden+Kennedy для своєї мережі швидкого харчування KFC.

«Ми повідомили W+K Portland, що виставляємо на перевірку творчий та медіабізнес KFC у США, — сказав представник Yum! Brands. — Починаючи з 2015 року, W+K є цінною частиною реорганізації нашого бренду є створення хітових кампаній, які сприяли зростанню уваги до бренду та його продажів. Ми пишаємося тим, чого досягли разом».

KFC Social Media Marketing - notesmatic
KFC

У своїй заяві прессекретар також сказав, що KFC прагне продовжити набирати обертів, і що W+K матиме можливість конкурувати з іншими агентствами, щоб зберегти бізнес KFC. Пізніше W+K підтвердила, що захищатиме бізнес під час огляду.

«Нам подобається цей бренд і робота, яку ми провели разом, тому ми раді скористатися можливістю і подивитися, що може бути далі», — заявив представник W+K.

Йдуть зміни

Бренд також шукає штатного CMO. «Тривають пошуки CMO в США. Ми обов’язково поділимося, як тільки буде обрано кандидата», — сказав представник.

Колишній директор з маркетингу Andrea Zahumensky покинула бренд у квітні, пропрацював на позиції близько 3,5 років.

У 2015 році компанія Wieden+Kennedy взяли на себе творчі обов’язки у FCB, а KFC назвали агентство media AOR у 2018 році. За останні шість років компанія випустила цілу низку пам’ятних рекламних оголошень для бренду, включаючи привабливий фірмовий фільм «A Recipe for Seduction», який вийшов у ефірі Lifetime у грудні 2020 року за участю Mario Lopez у ролі Colonel Sanders.

W+K також випустили серію роликів з участю більше десятка полковників Сандерса, включаючи акторів Reba McEntire, Norm Macdonald, George Hamilton та Jason Alexander.

За даними COMvergence, протягом річного періоду, що закінчився у червні 2021 року, витрати KFC на засоби масової інформації в США склали 170 мільйонів доларів, з яких 51 мільйон доларів надходить через цифрові платформи.

Минулого року KFC відчув зростання продажів у тих же магазинах у США на 9%, в той час, як у всьому світі він скоротився на 1%.

Джерело


Читайте також:

Новий логотип Pringles: за і проти

McDonald’s скоротить кількість пластику до 2025 року

Теги: розвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.