У минулі вихідні вулицями міста Шарлотта, що в штаті Північна Кароліна, курсував зловісний чорний катафалк. А напис на цьому катафалку дуже влучно передавав, чим ризикують ті, хто відмовляються від вакцинації.
Цей напис витягає на світло боже дезінформацію антиваксерів, і на перший погляд такий заклик не вакцинуватися може здатися вкрай безвідповідальним. Але якщо придивитися до нього уважніше, ви побачите, що спонсором цього послання є похоронна контора.
Втім, коли глядачі спробували перейти за вказаною на катафалку веб-адресою, з’ясувалося, що похоронної контори під назвою Wilmore Funeral Home не існує. Натомість ця акція – це невеселий жарт рекламної агенції BooneOakley, яка вирішила у такий спосіб спонукати людей вакцинуватися і, зокрема, привернути увагу до програми вакцинації StarMed.
Коли фото цього катафалку стали ширитися твіттером, ніхто не знав, що відбувається. Навіть медичний центр StarMed гадки не мав, чому про нього згадують у цій кампанії. Лише наступного дня агенція зізналася:
Як розповів Washington Post Девід Оуклі, президент агенції BooneOakley, їм спала на думку ця ідея, коли вони обговорювали, кому вигідно, щоб невакциновані заражалися COVID-19 і потенційно гинули від нього.
«Просто я відчував, що традиційна реклама тут не спрацьовує. Звичайні послання типу «Зроби щеплення» чи «Йдіть на вакцинацію» … вони просто губляться на тлі всього іншого. Тому ми хотіли зробити щось таке, що покаже все це з іншої перспективи і шокує людей», – пояснює Девід Оуклі.
«Причина, чому ми це зробили, полягає в тому, що ми хочемо, щоб люди вакцинувалися. Гадаю, якщо хоч одна людина зробить щеплення, тому що вона прочитала наш напис на катафалку, я вважатиму нашу акцію цілком успішною. Одна-єдина людина – і я вважатиму, що воно було того варте», – додає він.
Девід Оуклі висловлює надію, що незабаром єдиною вірусною річчю в місті Шарлотта лишиться його кампанія та її успіх в соцмережах.
Читайте також:
Послання з майбутнього та виховання юних антифанатів: кращі кампанії у підтримку вакцинації з добірки Cannes Lions.
Символи українських міст закликають українців вакцинуватися.
Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію.