• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Аргумент від протилежного: напис на катафалку закликає не вакцинуватися

23 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У минулі вихідні вулицями міста Шарлотта, що в штаті Північна Кароліна, курсував зловісний чорний катафалк. А напис на цьому катафалку дуже влучно передавав, чим ризикують ті, хто відмовляються від вакцинації.

Цей напис витягає на світло боже дезінформацію антиваксерів, і на перший погляд такий заклик не вакцинуватися може здатися вкрай безвідповідальним. Але якщо придивитися до нього уважніше, ви побачите, що спонсором цього послання є похоронна контора.

Втім, коли глядачі спробували перейти за вказаною на катафалку веб-адресою, з’ясувалося, що похоронної контори під назвою Wilmore Funeral Home не існує. Натомість ця акція – це невеселий жарт рекламної агенції BooneOakley, яка вирішила у такий спосіб спонукати людей вакцинуватися і, зокрема, привернути увагу до програми вакцинації StarMed.

Коли фото цього катафалку стали ширитися твіттером, ніхто не знав, що відбувається. Навіть медичний центр StarMed гадки не мав, чому про нього згадують у цій кампанії. Лише наступного дня агенція зізналася:

It was us. Get vaccinated. pic.twitter.com/WFQ1h6sLwn

— BooneOakley (@booneoakley) September 21, 2021

Як розповів Washington Post Девід Оуклі, президент агенції BooneOakley, їм спала на думку ця ідея, коли вони обговорювали, кому вигідно, щоб невакциновані заражалися COVID-19 і потенційно гинули від нього.

«Просто я відчував, що традиційна реклама тут не спрацьовує. Звичайні послання типу «Зроби щеплення» чи «Йдіть на вакцинацію» … вони просто губляться на тлі всього іншого. Тому ми хотіли зробити щось таке, що покаже все це з іншої перспективи і шокує людей», – пояснює Девід Оуклі.

«Причина, чому ми це зробили, полягає в тому, що ми хочемо, щоб люди вакцинувалися. Гадаю, якщо хоч одна людина зробить щеплення, тому що вона прочитала наш напис на катафалку, я вважатиму нашу акцію цілком успішною. Одна-єдина людина – і я вважатиму, що воно було того варте», – додає він.

Девід Оуклі висловлює надію, що незабаром єдиною вірусною річчю в місті Шарлотта лишиться його кампанія та її успіх в соцмережах.

@RexChapman @davenewworld_2 This truck is making laps around Bank of America Stadium before the Panthers game in Charlotte. pic.twitter.com/rIW9OTltK5

— d (@yourgeniushands) September 19, 2021

Джерело


Читайте також:

Послання з майбутнього та виховання юних антифанатів: кращі кампанії у підтримку вакцинації з добірки Cannes Lions.

Символи українських міст закликають українців вакцинуватися.

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію.

Теги: гуморздоров'якреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.