• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Люди

Реклама Google висвітлює важливі питання про расу, релігію та психічне здоров’я

20 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Реклама Google висвітлює важливі питання про расу, релігію та психічне здоров’я
Share on FacebookShare on Twitter

Нова кампанія Google покращує об’єднання людей, ставлячи складні питання про культуру та ідентичність.

Остання реклама бренду для британського ринку слідує за літньою кампанією, яка відбиває питання та емоції людей, коли країна вийшла з карантину. Хоча ця реклама набула легшого та радіснішого відтінку — яскравих моментів, включаючи музичні фестивалі, перші побачення та футбольні матчі, — новий фільм розкриває більш серйозні, а іноді й суперечливі питання, такі як раса, релігія та психічне здоров’я.

Реклама, створена Uncommon Creative Studio, яке також зробило літню кампанію, показує, що представники громадськості Великобританії спостерігають за іншими людьми або ситуаціями, яких вони не розуміють, а потім вводять запити у пошуку Google, щоб дізнатися про них. Наприклад, молодий білий чоловік використовує термін «Wagwan» для звернення до своїх друзів — чорношкірих, а пізніше за допомогою Google перевіряє, чи це прийнятно. Інший чоловік помічає, що його колега не поводиться так само як він на роботі, тому шукає: «Як когось перевірити».

«Чим більше ми дізнаємось, тим ближче ми стаємо»

Інші сцени включають молитви мусульман на вулиці, святкування Diwali та Cèilidh (традиційне шотландське чи ірландське суспільне зібрання).

Фільм під назвою «Hands Raised» оповідає футболіст Marcus Rashford, який разом зі спортивною кар’єрою є активістом і бореться проти расизму та бідності дітей.

«Це нормально — не знати. Бути допитливим. Бути неосвіченим, — каже Rashfor. — Це нормально — запитати. Зрештою, не наші питання визначають нас. Це те, що ми робимо з відповідями».

«Тому що чим більше ми дізнаємось, тим ближче ми стаємо», — підсумовує він.

Google Film Advert By Uncommon: Hands Raised | Ads of the World™
https://d3nuqriibqh3vw.cloudfront.net/hands_raised_google.mp4?V5CDQ2apiNtmxFhRb835OMRJypSd9fGS

Google каже, що мета кампанії — усунути будь-які бар’єри або стигму навколо того, що говорять неправильно, і заохотити людей задавати більш відкриті запитання, які можуть привести до більшої єдності.

Деякі моменти в рекламі згадують проблеми та події, які викликали розкол у Великобританії та інших країнах. Наприклад, молодий чоловік і жінка відвідують стінопис Marcus Rashford в Манчестері, яка була піддана вандалам влітку на тлі расистської реакції проти темношкірих гравців збірної Англії після поразки у фіналі Євро-2020.

Google також запускає білборди з потенційними запитаннями, один з яких: «Чому люди стають на коліна?» — це посилання до футболістів у всьому світі, які перед матчами протестували проти расизму.

В рамках кампанії Google запускає активацію на YouTube під назвою «The Ally Complete Cha», яка досліджує тему союзництва. У ньому будуть представлені різні знаменитості, які говорять про те, як бути кращими союзниками, з хештегом #ItsOkToAsk.

Hands Raised

Google: «Ми хочемо не просто визнання, а кохання»

Реклама є частиною постійної стратегії Google, яка направлена приносити більше емоцій у функцію пошуку. Nishma Robb, директорка з маркетингу бренду та репутації в Google, розповіла: «Коли ви представляєте компанію, вас можуть сприймати певним чином, тож як ти підштовхнете до цього факту? Ми хочемо не просто визнання, а кохання, яке вимагає емоційного зв’язку».

Попередні спроби Google створити емоційний бренд включали такі оголошення, як ролик Super Bowl 2010 року, «Паризька любов», яка розповідала історію кохання через записи у рядку пошуку, або реклама Super Bowl 2020 року, «Loretta», яка показувала чоловіка використовуючи сервіси Google, щоб згадати свою покійну дружину.

Можливо, це були м’які наративи для вивчення теми єдності, але ця остання реклама досліджує суспільні проблеми, які вирішуються у національному масштабі.

Джерело


Читайте також:

Рекламна кампанія Sandy Hook Promise проти збройних нападів у школах

Теги: історіїкреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.