Курси криптовалют коливаються доволі сильно, через що вони часто здаються аж надто ризикованою інвестицією. Тому нова латиноамериканська кампанія фінансової платформи Sesocio використала музику, щоб зробити всі ці варіювання цінності криптовалют трохи зрозумілішими для пересічної людини.
Кампанія під назвою Crypto Frequency представляє ці дані у вигляді мелодії, а не заплутаних графіків. Створила кампанію агенція Hoy Buenos Aires (частина мережі Havas).
Співак-тенор Матіас Леанца Монтес записав три радіоролики по півхвилини кожен. В них він проспівав назви трьох наразі найвідоміших криптовалют (Bitcoin, Ethereum і Dogecoin). Підвищення та зниження тембру його голосу відображають, відповідно, реальні злети і падіння, які спостерігалися в курсі цих валют за останні п’ять днів.
У такий спосіб Sesocio.com сподівається привернути увагу потенційних інвесторів, заохочуючи їх завітати на цю платформу і дізнатися найкращий час для купівлі та продажу криптовалют.
Ця цифрова платформа позиціює себе як спосіб демократизувати інвестиції, пропонуючи швидкі транзакції для будь-яких користувачів (яким вже виповнилося 18 років, звісно).
Малена Мартін, менеджерка з маркетингу Sesocio, зазначила в прес-релізі: «Ми у захваті від цієї кампанії, оскільки вона беззаперечно відображає ДНК Sesocio. Використання контексту та даних в реальному часі, щоб стати ближчими до користувачів, вирізняють нас з-поміж інших брендів. А нетипова кампанія в такому традиційному середовищі як радіо дозволила нам продемонструвати інноваційність і креативність нашого бренда».
Перетворення коливань на мелодію
Агенція Hoy Buenos Aires також опублікувала відео, яке показує, як саме для платформи Sesocio коливання криптовалют перетворювалися на музику.
В ньому інженер звукозапису Ернан Ескудеро пояснює, як графік коливань кожної з розглянутих криптовалют був конвертований у висоту голосу.
А розпочинається це відео нарізкою з новин, де всі висловлюють недовіру до криптовалют, а екс-президент США Дональд Трамп називає їх шахрайством. Все це наочно показує ті перепони, з якими стикається платформа Sesocio у своїх спробах привабити до себе нових інвесторів у криптовалюти.
Загалом, дедалі більше компаній зараз вдаються до аудіобрендингу як до унікального способу донести своє послання до аудиторії. Зокрема, канадський фінансовий бренд Interac створив інструмент, який перетворює на музику історію покупок свої користувачів.
Читайте також:
Чи можна передбачити коливання ринку цінних паперів за допомогою… музики?