В рамках Effie Ukraine Education Program стартує новий курс — авторський онлайн курс Євгена Ромата «Івент-маркетинг: сучасні реалії». Початок занять — 25 жовтня.
Його автор — головний редактор першого українського професійного журналу «Маркетинг і реклама», голова Спілки рекламістів України, професора Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Євген Ромат, що керував проведенням понад 100 загальнонаціональних та регіональних івентів. Курс призначений для маркетинг-спеціалістів, що працюють як у компаніях рекламодавців, та всіх, хто вивчає маркетингові комунікації.
До проведення занять будуть залучатися в якості експертів відомі та авторитетні практики бізнес-комунікацій.
Учасники курсу дізнаються:
- Основні цілі, що найефективніше досягаються інструментами івент-маркетингу
- Основні інструменти івент-маркетингу. Усе різноманіття! Від масових заходів до індивідуальних, від конференцій до корпоративів, від фестивалів до хакатонів та багато іншого!
- Івент-маркетинг як елемент комунікаційних маркетингових стратегій
- Івент-маркетинг: яка роль і місце в системі формування бренду?
- Івент-маркетинг: офлайн чи онлайн?
Учасники програми по закінченню курсу підготують власний івент-проєкт.
Старт курсу: 25 жовтня 2021 р.
Формат занять: курс об’єднує інтерактивні заняття, обговорення практичних кейсів, захист кваліфікаційних проєктів
Формат проведення: zoom
2 тижні: понеділок, середа, п’ятниця з 17.00 до 18.30; субота з 10.00 до 11.30
Учасники програми, що успішно пройдуть цей курс, отримають Сертифікат Effie Ukraine Education Program, завірений керівниками Всеукраїнської рекламної коаліції та Спілки рекламістів України.
Деталі за посиланням.
Читайте також:
V Міжнародний форум «Креативна Україна» запрошує до дискусії