• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Чи потрібні лікарям та їхнім пацієнтам медичні емодзі?

14 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Медичному світові потрібно більше емодзі, переконаний Шухань Хе, лікар з медицини невідкладних станів. Саме з його ініціативи минулого року серед емодзі з’явилися анатомічні зображення серця та легень. Тепер Шухань Хе та інші ентузіасти емодзі висунули пропозицію ще більше урізноманітнити емодзі, пов’язані зі здоров’ям людини. Головним аргументом тут є те, що такі «медичні емодзі» могли б полегшити спілкування між лікарями та їхніми пацієнтами.

За останні кілька років емодзі, пов’язані зі здоров’ям та медициною (стетоскопи, слухові апарати, кістки та мікроби), поступово поповнили собою Unicode Standard.

Вже створені Unicode Consortium

В своїй нещодавно опублікованій статті Шухань Хе та його співавтори висловлюють надію, що Unicode затвердить ще більше емодзі, придатних для використання в медичному контексті. Зокрема мова йде про анатомічні зображення різних органів (шлунок, печінка, нирки тощо) та медичне обладнання (пакет для крапельниці, томограф, блістер з таблетками).

Запропоновані і чекають вердикту Unicode Consortium

Автори статті закликають інших медиків також долучати свої голоси до прохання про медичні емодзі і приєднуватися до формування певного стандарту використання емодзі в спілкуванні на медичні теми.

Емодзі в медицині

«Ми знаємо, що в медицині, коли пацієнти використовують певні слова, ці слова часто відповідають конкретній патології, – пояснює Шухань Хе. – Наприклад стискальний біль у грудях часто описують як відчуття, наче їм на груди сів слон. Ми постійно просимо людей описати характер болю. Чи він ріже, чи поколює, чи ниє, чи пече… Все це можна передати не вербально, а візуально, за допомогою емодзі».

Зображення на кшталт емодзі в медицині широко застосовуються вже й так, аргументує лікар. Шкала болю Вонга-Бейкера має усміхнений смайлик на одному кінці та обличчя в сльозах – на іншому. Цю шкалу створювали для дітей, але зараз її використовують для всіх пацієнтів. Тож, якщо смайлики вже є частиною медичного спілкування, чом би не почати використовувати ту візуальну мову, яка вже існує у стандартизованому вигляді у всіх в телефонах?

Причин для використання емодзі в медицині існує чимало. Пацієнти, які не можуть говорити або погано знають мову, могли б використати емодзі, щоб описати свої симптоми. Та й тим людям, які вільно спілкуються, але мало знаються на медицині, візуальна мова допомогла б краще зрозуміти приписи лікаря і дотримуватися їх. Розвиток телемедицини, зокрема, також пропонує чимало можливостей для доповнення комунікації піктограмами.

Серед співавторів опублікованої Шуханем Хе статті є Дженніфер 8. Лі, засновниця Emojination (організації за інклюзивність в емодзі) та віцепрезидентка Unicode Emoji Subcommittee. Вона теж переконана, що емодзі на позначення основних органів були б корисними. Щоправда, її колеги з Unicode, схоже, не поділяють її думки. Вона зазначає, що, хоча анатомічні серце, мозок і легені були схвалені, інші органи додати до цього ряду емодзі буде складно, оскільки вони, мовляв, не так впізнавані і не настільки широковживані.

Втім, якщо медичні організації визначать для себе найважливіші емодзі, які були б для них корисними, до них певно дослухаються.

Медичні емодзі можуть здатися дрібницею, але Шухань Хе переконаний, що покращення комунікації між лікарями і пацієнтами – справа варта зусиль.

Як каже він сам: «Якщо ми не можемо спілкуватися, ми не можемо бути хорошими лікарями. Тож це – одна з дуже посутніх речей для того, щоб бути хорошим лікарем».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Adobe розповідає, які емодзі найпопулярніші в 2021 році.

Тисячі очей і такос із чим завгодно: рекламні кампанії, які задіяли емодзі.

Створено навушники, здатні відстежувати вираз обличчя та перетворювати його на емодзі.

Ford випустив емодзі-куртку для велосипедистів.

Теги: дизайнздоров'ясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.