• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Postmates доставляє гігантську їжу

14 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Postmates доставляє гігантську їжу
Share on FacebookShare on Twitter

Ви можете багато чого побачити під час їзди по Лос-Анджелесу — зазвичай епічні пробки, не місцеві пальми та випадкові знаменитості. Але тепер ви можете додати до списку можливостей пакет соєвого соусу заввишки 10 футів і шматочок суші розміром з компактний автомобіль. Вони гідні подвійного сприйняття, і це саме те, що мала на увазі служба доставки Postmates, коли вирішила розширити свою поточну рекламну кампанію «Коли все, що ви можете — це думати про їжу».

Бренд, який називає Лос-Анджелес своїм найбільшим і найважливішим ринком, цього місяця створив експериментальну активацію з візуалізацією великих харчових продуктів, які можуть стати їх власними туристичними напрямками.

Існує гігантський шматок лососевого нігірі, який буде рухатися популярними місцями: Santa Monica, Venice Beach, Culver City та West Hollywood, і човен в Echo Park Lake, що розроблений, щоб виглядати як масивна смажена курка.

Postmates

Штучна їжа створена з використанням пінопластових матеріалів та твердих зовнішніх покриттів, і мають на меті відповісти на запитання бренду: «Що станеться, коли ви почнете бачити їжу в місцях, де ви найменше цього очікуєте?»

Цей проєкт, створений рекламним агентством Postmates Mother LA, Mediacom, National Experiential and Atomic Props, досліджує уявлення споживачів про надмірну тягу до їжі та має на меті запаморочити голову навіть у втомленому Голлівуді.

З цією метою команда вирішила імітувати їжу, яка вже популярна серед клієнтів Postmates, і вибрала харчові продукти, які виглядатимуть апетитно навіть у великих розмірах, за словами Andy Tu, керівника маркетингу бренду.

«Одна людина написала в Twitter ідеальний підсумок того, що ми намагаємось досягти за допомогою цієї кампанії: «Або вони мають новий човен в Echo Park Lake, який має форму смаженої курки, або я дуже голодний, — сказав Andy Tu, керівника маркетингу бренду. — І на це я кажу, чому не обидва варіанти?»

Активація є стратегічною, але навмисно несумісною, в той час, коли такі бренди, як MilkPEP, Liquid Death та Oreo, все більше схиляються до тактики зупинки шоу.

«Цікаво, чи варто це розглядати більше як “трюками”, тому що для того, щоб сучасний бренд вийшов назовні, наша POV полягає в тому, що ви не можете покладатися на традиційні канали, до яких мають доступ усі на ринку. Ви повинні проявитись по-справжньому, — поділився Tu. — Ми живемо у світі, де майже у кожної людини в кишені є відеокамера 4K, і кожен є творцем контенту. Тож дарувати людям чудові моменти для створення контенту — це зв’язки, які важко відтворити за допомогою традиційних медіаканалів».

Компанія Postmates, яка часто знімалась в камео в таких відомих місцях, як The Hollywood Bowl та стадіон Dodger, намагається «зрозуміти людей та їх сучасні стосунки з їжею», — сказав Andy Tu.

Postmates Brings Cravings to Life as Giant Food in L.A.

Ця філософія рухає ідеєю «Коли все, що ви можете — це думати про їжу» з моменту її запуску на телетрансляції премії «Оскар» у 2020 році, що стало відступом від норми категорій зосередження уваги на механіці та технології доставки їжі.

Бренд розширив тему та поглибив свої зв’язки з попкультурою різними способами: за допомогою страв під керівництвом творців, співпраці з K-pop групою Blackpink та «Don’t Cookbook», яка включала пропозиції на винос, а не фактичні рецепти.

Джерело


Читайте також:

Магазин DISTANCE перетворює обмеження швидкості на маркетинг

Теги: дизайністоріїкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.