Sky, європейська медіакомпанія, що входить до Comcast, не перша компанія, яка пообіцяла повністю зменшити викиди вуглецю до 2030 року, але вона запустила абсолютно новий бренд, який допоможе зменшити наслідки зміни клімату.
Бренд під назвою Sky Zero розпочав масштабну кампанію 10 вересня, яка заохочує людей робити вибір для збереження планети, а також просуває власні зобов’язання Sky щодо викидів вуглецю.
Одного разу Місяць зійшов на Землю
Реклама, яка створена Engine Creative, натхненна так званим «Overview Effect» — термін, який використовується для опису досвіду, який мають астронавти, коли вони вперше бачать Землю з космосу.
«Одного разу Місяць зійшов на Землю», — говорить закадровий голос на початку фільму, в якому розглядається вид на Місяць, який вперше відвідав цю планету.
Розкішні та захопливі пейзажі Землі набувають обнадійливого тону, щоб нагадати людям про пишність планети та важливість внесення невеликих змін, які допоможуть її зберегти.
Sky також гарантував, що сам процес створення реклами був екологічно чистим. Компанія є одним із засновників AdGreen, ініціативи, метою якої є зменшення впливу рекламного сектору на навколишнє середовище. Фільм був повністю виготовлений з нульовим викидом вуглецю і був створений у 3D та CG анімації з використанням технології низьких викидів.
Для реклами у Великобританії, Італії, Німеччині, Ірландії та Австрії було обрано телебачення, OOH, друковані та соціальні мережі.
Новий бренд Sky Zero охоплює власні корпоративні зобов’язання компанії Sky щодо забезпечення сталого розвитку, його партнерські відносини зі Світовим фондом дикої природи та COP26, а також програми з метою підвищення обізнаності щодо екологічних проблем.
Однією з його перших ініціатив є партнерство з британською футбольною командою Tottenham Hotspur для проведення першої у світі футбольної гри з нульовим викидом вуглецю на елітному рівні. Матч між Tottenham і Chelsea 19 вересня відбудеться за підтримки COP26 та Прем’єр-ліги й буде називатися #GameZero. Sky та Tottenham хочуть, щоб гра підвищила обізнаність про загрозу зміни клімату та надихнула футбольних уболівальників на власні кроки, щоб зменшити викиди вуглецю.
«Місяць спостерігає за Землею з початку часів. Ми думали, що немає кращого персонажа, щоб відвідати наш дім і нагадати нам про диво, яке воно несе в собі. Але також, щоб підкреслити приємну правду, що зміна клімату має руйнівний вплив на те, що ми любимо, — сказала Jodie Alliss, керівник екологічних кампаній Sky Zero. — На щастя, у нас ще є можливість все зберегти, і тут, у Sky, ми хочемо надихнути людей приєднатися до нашої подорожі з нульовим викидом вуглецю».
CREDITS:
Агентство: Engine Creative
Виконавчий креативний директор: Leon Jaume
Старші творчі працівники: Pete Ioulianou, Ollie Agius
Керівник фільму: Melody Sylvester
Продюсер агентства: Melody Sylvester, Elena Sanz
Стратегічний директор: Georgina Murray-Burton
Бізнес-директор: Rich Williams
Аккаунт-директор: Owen Keating
Аккаунт-менеджер: Tom Butler
Режисер проєкту: Louise Watts
Кінокомпанія: Partizan Studio
Режисер: Pete Candeland, Partizan Studio
Виконавчі продюсери: Duncan Gaman and Jenny Beckett, Partizan Studio
Продюсери: Janet Smith, Partizan Studio
Менеджери виробництва: Theo Cassels, Partizan Studio
Дослідження: Natalia Risheq, Crew
Концепт-художник: Daniel Cacoult, Crew
Концепт-художник, дизайнер персонажів: Lukasz Pazera, Crew
Дизайнер персонажів : (Julien Renoult) Leeroy Vanilla, Crew
Концепт-художник, розкадрування: Kristian Antonelli, Crew
Погляд на концепцію картини: Michael Kutsche, Crew
Редактор: Brian Raess, Sky0
Супервайзер візуальних ефектів: Antoine Moulineau, Light VFX
Анімації: LIGHT VFX
Виконавчий продюсер: Guillaume Raffi, LIGHT VFX
Артдиректор: Aurelien Ronceray, LIGHT VFX
CG керівник: Raphaël Bot-Gartner, LIGHT VFX
Керівник створення: Duc Nguyen, LIGHT VFX
Керівник об’єкта: Tom Bryant, LIGHT VFX
FX керівник: Fabian Nowak, LIGHT VFX
Керівник композицій: Oliver Johnstone, LIGHT VFX
Керівник такелажу: Cyril Gibaud, LIGHT VFX
Керівник анімацій: Landouzy Florian, LIGHT VFX
Головний мультиплікатор: Thibaut Gouilloux, LIGHT VFX
Постпродакшн: Engine Film — James McClean, Editor
Постпродакшн : Framestore — Steffan Perry, colorist and Chris Anthony, Senior color producer
Звукорежисер: Jack Sedgwick, sound engineer, Wave
Читайте також:
E.ON Energy створює для дітей супергеройські плащі, які чистять повітря
Зелений Żubr у національному парку Польщі, або як боротися зі зміною клімату