• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інтерв'ю

Бізнес у соцмережах. Інтерв’ю з Head of SMM NGN.agency Натою Віннічук

15 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бізнес у соцмережах. Інтерв’ю з Head of SMM NGN.agency Натою Віннічук
Share on FacebookShare on Twitter

У 2021 році бізнес намагається використовувати усі можливі соціальні мережі для просування своїх товарів та послуг. Які ж з них набирають популярності, а які вже у минулому, та чи важливо гнатись за кількістю підписників, наша редакція дізналась, поспілкувавшись із Head of SMM NGN.agency Натою Віннічук.

Нато, бізнес сьогодні активно входить в усі можливі соцмережі. А яка платформа для просування товарів і послуг більш дієва: Instagram, Facebook, чи TikTok? Чи, можливо, слід обирати тільки одну?

Обирати одну не варто. Бізнесу потрібні соцмережі, важливо визначити, де є його аудиторія. У 2021 році багато людей користуються Instagram та Facebook, бо це найактивніші соцмережі в Україні. Потрібно розуміти, для кого ви робите свій продукт, розуміти його, і усвідомлювати, як його можна подати.

Якщо ви знаєте, що у вас молодіжна аудиторія й у вас, наприклад, бренд рюкзаків, ви маєте заходити в Instagram і TikTok, бо там ваша аудиторія. А ви мусите бути поряд з нею. Щоб бути цікавим і продавати. Якщо ви, припустимо, продаєте шини, вам потрібно йти туди, де люди більше дивляться відео. Швидше за все — це чоловіки, а отже — Instagram, Facebook і YouTube будуть релевантні вам.

Чому кількість підписників не впливає на обсяги продажів?

Я б не сказала, що зовсім не впливає. По-перше, не можна гнатися за кількістю підписників, потрібно звертати увагу на якість. Всі хочуть зростати, та вам потрібно дивитися на те, яку аудиторію ви залучаєте. Одна справа — залучити аудиторію, інша — зацікавити якісну аудиторію, яка потім трансформується у ваших клієнтів. Аудиторію можна розділити умовно на холодну, теплу і гарячу. Холодна — зовсім вас не знає або ось щойно вас побачила. Тепла — це та, яка вас вже знає і придивляється, вирішує, чи хоче зробити вона покупку, чи ні. Гаряча — це ваші клієнти. І ось якраз із цією аудиторією потрібно працювати.

Наприклад, бувають продукти, які ми купуємо раптово, спонтанно. Тобто, я гортала Stories, побачила рекламу гребінця, він мені сподобався: симпатичний і недорогий. Я відразу ж свайпаю вгору, переходжу й оформлюю покупку. Це не запланована, емоційна покупка, і вона не вимагає багато часу на обдумування. Тут неважливо, скільки у вас підписників, головне — правильно налаштовувати таргетовану рекламу і створити якісний контент.

Якщо покупка трошки дорожче якогось ментального усвідомлення ціни, то мені потрібно прийняти рішення, подумати, «переспати» з цією думкою. Спланувати свої фінанси, повагатись, почитати відгуки, пошукати конкурентів.

У такому випадку кількість підписників — це чисто іміджева історія. Я перейду на профіль в Instagram, побачу, що у вас там жива, гарна сторінка, — це плюсик до мого рішення витратити гроші у вас, а не в конкурентів.
Кількість підписників — це ще один аргумент довіри. Якщо велика аудиторія стежить за брендом — він цікавий. Але потрібно правильно поводитися з аудиторією. Розповідати про бренд, закохувати у себе, викликати бажання придбати ваші товари.

Тобто безпосередньо кількість підписників не впливає, впливає її активність і те, як ви спілкуєтесь, що транслюєте у своїх соцмережах.

Head of SMM NGN.agency

На що варто звертати увагу, коли ти створюєш свій магазин у соцмережі?

Потрібно мати розуміння, що ви будете показувати.

Перед тим як розпочати SMM, вам потрібно сформулювати вашу мету, перевагу перед конкурентами, ваші сильні та слабкі сторони, аудиторію.

Коли ви детально розпишете ці питання, у вас має скластись чітке розуміння, який контент потрібно створювати. А ваша унікальна торгова пропозиція (УТП) має йти червоною стрічкою через усе, що ви робите.

Дуже важливо правильно оформити свої соцмережі, усі, де ви присутні. Це як візитна картка. Лого має бути читабельним, добре запам’ятовуватися і бути зрозумілим.

Перш ніж починати будь-яке просування: таргет, робота з лідерамі думок, — потрібно заповнити сторінку і підготуватись до реклами. Крім опису, ще має бути кілька постів, які пояснюють, хто ви, й чим ви займаєтеся. Товари, які рекламуються, мають бути у наявності й на сторінці з детальним описом.

Мають бути готові скрипти спілкування.
Будьте готові відповідати на запитання.

Чи важливі лайки й коментарі, та чи впливають вони на продаж?

Лайки, коментарі важливі. Цей показник називається «engagement rate» — це один з найважливіших показників в SMM. Він показує, наскільки ви цікаві аудиторії.

Чим ви цікавіші, тим вище ймовірність того, що люди щось придбають. Адже якщо користувачі витрачають на вас свій час, ставлять вам лайк, зберігають пост, а тим більше — пишуть коментар, — ви їх зацікавили, викликали певну емоцію. Якщо люди вчиняють дію, у них з’явився новий нейронний зв’язок з вами.

Крім того, залучення важливе для налаштування таргету. Адже можна створювати цілі аудиторії людей, яким вже ви цікаві, і будувати рекламні кампанії, воронки для різних цілей — продажі, опитування, інформування і т. ін.

Отже, для бізнесу у 2021 році важливо мати сторінки у соціальних мережах, але ви повинні розуміти, у якій знаходиться саме ваша цільова аудиторія. Кількість підписників частково впливає на кількість продажів та звертати увагу рекомендуємо на якість. Лайки, коментарі та репости все ще важливі, й саме вони показують вашим потенційним покупцям чи клієнтам, наскільки ви загалом цікаві аудиторії.


Читайте також:

Онлайн-конференція No more SMM

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Теги: діджиталрітейлсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.