• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Suzuki переспівує моряцькі пісні, щоб їх можна було співати за кермом автомобіля

10 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Шотландський працівник пошти Натан Еванс дав початок найдивнішому захопленню 2021 року, коли він у січні оприлюднив свою версію моряцької пісні Wellerman. Незабаром його пісню підхопив весь TikTok. А тепер моряцькі пісні потрапили ще й в рекламу і добралися аж до Австралії, як показує нова кампанія Suzuki.

Автомобілебудівник Suzuki спільно з агенцією Deloitte Digital випустив музичний альбом під назвою Land Shanties, зробивши його саундтреком своєї моделі Suzuki Vitara. Музика в цьому альбомі виконана гуртом The Longest Johns, який спеціалізується на моряцьких піснях.

Цей концептуальний альбом із семи пісень розповідає про не дуже епічну Одіссею чоловіка, який забув купити дружині мигдалеве молоко і тепер мусить мчати за ним до магазину (щоправда, щиро насолоджуючись поїздкою).

Послухати цей альбом можна на Spotify, на Apple Music або на сайті suzuki.com.au.

У кампанії є навіть кліп-ролик:

Suzuki звітує, що ця кампанія вже у свій перший тиждень викликала неабиякий попит на тест-драйви моделі Vitara, а альбом Land Shanties прослухали понад 50000 разів на Spotify, Apple Music і YouTube.

Майкл Пачота, генеральний менеджер Suzuki Australia, пояснює ідею кампанії так: «Наша модель Vitara перетворює кожну поїздку на захопливу пригоду, навіть якщо ви просто їдете по магазинах закупатися. Тож нам видалося логічним втілити цю атмосферу пригод в альбомі «моряцьких пісень для суходолу». Хоча ці моряцькі пісні – саундтрек для Suzuki Vitara, ми сподіваємося, що вони будуть цікавими і для широкого загалу, адже ми б хотіли поділитися з усіма водіями цим відчуттям пригоди, властивим нашій чудовій моделі».

А Метт Лоусон, старший креативний директор Deloitte Digital, зазначає: «Моряцькі пісні підбадьорювали екіпаж корабля у нелегких морських подорожах. Тож уявіть, на що ці пісні здатні у подорожах, які є легкими та приємними! Ми хотіли зробити музичний альбом, який можна співати всією родиною. Він не лише рекламу робить цікавішою, а й сам продукт теж. Ці моряцькі пісні для суходолу можуть бути музичним акомпанементом як карколомних пригод, так і звичайних пошуків вільного місця на парковці перед супермаркетом. Зараз, більшість поїздок не мають того романтичного ореолу пригоди, про який ми всі мріємо. Тож ми скористалися можливістю додати до повсякденної рутини трохи романтики».

Джерело


Читайте також:

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів.

Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions.

Теги: автогуморкреативмаркетинг і комунікаціїмузика

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.