Добірка нагород Gerety Awards, єдиної рекламної премій із жіночим журі, за 2021 рік.
Цього року чотири кампанії отримали відзнаки гран-прі: різдвяну кампанію Burberry 2020 року, «The Birth of Gaming Tourism» Xbox, «The New National Anthem Edition» ліванської газети An-Nahar та «Anticorruption Hackathon».
Першими за кількістю нагород стали США — 19. Канада стала другою — 13 відзнак, Великобританія — 12, Франція — 11 та Іспанія із сімома.
Колишні співробітники премії Epica Awards Лусія Онгай та Джо Брукс запустили премію Gerety Awards у 2019 році, щоби привнести більш різноманітну перспективу до схем рекламних нагород. Названа на честь Френсіса Гарета, копірайтер, відомий тим, що придумав гасло «A Diamond is Forever», програма називає себе «єдиною творчою нагородою, яка обирає найкращих у рекламі очима жінки», і до її складу входять лише жінки. Цьогорічне журі складалося з 196 суддів із 36 країн.
Гран-прі в категорії «ремесло»: Burberry «Festive» by Riff Raff Films
«Ця реклама робить мене дуже щасливою, — сказала суддя Даніела Войта. — На перший погляд, це приємна, гімнова реклама з музичним супроводом, але вона також виділяється, підкреслюючи водонепроникну функцію пальто Burberry, стійку до всіх елементів, навіть до великих льоду, що падають із неба. Ремесло Megaforce бездоганне, а також музика та хореографія, що посилає настільки необхідний оптимістичний меседж за рік, наповнений негараздами».
Гран-прі в категорії «комунікація»: An-Nahar «The New National Anthem Edition» by Impact BBDO Dubai
«Сила слова. Сила друку. Це нагадування про вплив, який може мати цей традиційний засіб. Це стало символом розширення прав і можливостей жінок, — прокоментувала суддя Кейт Стеннерс. — Ця позитивна зміна гімну була прийнята нацією. Це водночас і зворушливо».
Гран-прі в категорії «досвід»: Microsoft Xbox «The Birth of Gaming Tourism» by McCann London
«Це одна з моїх улюблених кампаній. Це несподівано і сміливо, — зауважила суддя Келлі Во. — Мені подобається розумний поворот у цьому, уперше просуваючи ігри, як туристичні напрямки, надаючи геймерам новий кут, щоби відчути гру на різних рівнях».
Гран-прі в категорії «робота для добра»: Znamkamarada «Anticorruption Hackathon» by WMC Grey Prague
«Яскравий приклад того, як платформи соціальних медіа можна використовувати для залучення нації до позитивного змістовного сенсу, — сказала суддя Карен Блеккет. — Це блискучий приклад заклику до зброї й того, де ми, як суспільство можемо зібратися разом, щоби розв’язувати проблеми, і в цьому процесі створити економічні суспільні та політичні зміни».
Читайте також:
Сміливі та красиві: серія ілюстрацій Sylwia Kubus
Пуломі Басу: прихована війна Індії