• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Туристична реклама від McDonald’s

6 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Туристична реклама від McDonald’s
Share on FacebookShare on Twitter

Усім відома мережа швидкого харчування McDonald’s випустила кампанію, щоб нагадати мандрівникам про бренд, не називаючи власного імені

Кампанія «Genieß deinen Urlaub» («Насолоджуйтесь вашою відпусткою») від DDB Vienna складається з чотирьох плакатів із зображенням визначних пам’яток для відвідувачів, які включають кам’яні арки, схожі на золоті арки McDonald’s.

Туристична реклама від McDonald's

«Наші ідеї мають рухати людьми, — сказав Andreas Spielvoge, виконавчий креативний директор DDB Vienna. — І вони повинні ґрунтуватися на переконаннях тих самих людей. В цьому випадку прагненням до різноманітності та відпочинку, і водночас радість від унікального та несподіваного нагадування про McDonald’s».

McDonald's Leans On Brand Familiarity in Vacation-Themed Ads
Leans On Brand Familiarity in Vacation

Тим часом у Канаді McDonald’s випустив подібну серію із зображеннями, орієнтованими на відпочинок, щоб нагадати людям про картоплю фрі та каву McCafe під час відпочинку.

McDonald золоті арки
McCafe

У друкованій кампанії з Коссети в Монреалі були представлені стільці, звернені до води, що нагадувало характерне упаковування картоплі фрі McDonald’s.

Це не перший випадок, коли McDonald’s не показує свій логотип у маркетингових кампаніях. За останній рік було проведено декілька кампаній, у яких не було необхідності вживати назву бренду, щоб споживачі його впізнали. Включаючи мінімалістичну кампанію у Франції, де були представлені піксельні зображення відомих пунктів меню, таких як Біг Мак та картопля фрі.

Джерело


Читайте також:

McDonald’s: Keep your eyes on the fries

Реклама McDonald’s: просто купа пікселів

Теги: зовнішня рекламатворчістьтренди

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.