11-й Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK та міжнародна аналітична компанія K7 Media презентують спільну секцію про тренди світової контент-індустрії.
14 вересня о 11:50-12:30 в рамках офіційної програми KMW 2021 Девід Чіарамелла, менеджер з комунікацій K7 Media (Велика Британія) виступить з аналітичним оглядом «Світові тренди контент-індустрії: 2021 та майбутнє». Він особисто завітає до Києва, щоб поділитися з аудиторією KMW ексклюзивними інсайтами про світову контент-індустрію та розповісти про те, яких змін зазнав медіабізнес за останні два роки та які тенденції визначають розвиток світової контент-індустрії сьогодні.
Команда К7 підготувала огляд ситуації на глобальному ринку аудіовізуального контенту після чергового року невизначеності та наскрізних змін. У своєму виступі Девід Чіарамелла розповість гостям KMW про найпомітніші перемоги та невдачі медіабізнесу у 2021 році, а також про майбутні перспективи індустрії. Крім того, спільнота Форуму дізнається про споконвічне протистояння локальних стрімерів та компаній-медіагігантів, їх ставлення одне до одного та про адженду обох сторін з огляду на всюдисущі злиття та поглинання сучасного світу.
Девід Чіарамелла (David Ciaramella) — постійний учасник численних індустріальних заходів медіасфери, вибудовує міжнародну мережу клієнтів K7, презентує тренди аудіовізуального контенту з усього світу з акцентом на non scripted формати та digital-платформи.
Компанія K7 Media — багаторічний Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK — міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі глибоких знань і досвіду у сфері телебачення та digital, а також готує індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн-компаній та digital-сектору.
11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2021 проходитиме 14-15 вересня у гібридному форматі — події відбуватимуться наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR).
У дводенній програмі KMW 2021 — 20 секцій: панельні дискусії, презентації, доповіді та inspiration talks за участі міжнародних медіаекспертів, трендсеттерів аудіовізуальної індустрії, державних управлінців та топ-менеджерів провідних українських медіакомпаній та продакшенів. Учасники форуму дізнаються про останні тенденції, успішні кейси та нові цінності в аудіовізуальній індустрії, інноваційні технології та їх використання провідними медіакомпаніями.
Ознайомитися з програмою, обрати формат участі та зареєструватись можна вже на офіційному сайті KMW 2021 – https://kyivmediaweek2021.com/.
Контакти:
+380 44 459 46 10
https://kyivmediaweek2021.com/https://www.facebook.com/kyivmediaweek
Читайте також:
#ділисяусмішкою: благодійна ініціатива від Lay’s
Благодійна акція «одна гривня на добрі справи» від ТМ Ruta