У нового бренду Івана Фролова Stud буде не менше сексуальності, ніж в усім знайомій лінійці Frolov. Назва другого бренду — Stud — відсилає до американського сленгу, у якому це слово означає сексуальну та привабливу людину. Stud, що нагадує слово studying, також присвячений вивченню себе та своєї сексуальності. Подібна освіта вільна від гендерних рамок, тому весь одяг Іван створює за принципом zero-gender. Силуети та розмірна сітка одягу однаково підходять для чоловіків та жінок.
«У поїздку ми взяли декілька валіз із колекцією та подорожували Штатами у пошуках різноманітних локацій та абсолютно різних людей, — розповідає дизайнер Іван Фролов. — Тому ми самостійно проводили кастинг просто під час нашої подорожі й знаходили моделей для знімань у різних містах Америки: Сан-Франциско, Лас-Вегасі, Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Джошуа-Трі. У процесі зйомки ми ставили їм запитання про те, що визначає їхній гендер, як одяг впливає на це самовизначення. Найцікавіші моменти та відповіді моделей увійшли у наш основний кампейн».
Дебютна колекція складається з трьох дропів. Перший присвячений сорочці — базі формального гардероба. Окрім сорочок до колекції увійшли штани та піджаки, повністю виготовлені з класичної сорочкової тканини. Винятком стали лише дві моделі джинсів і шортів, де чорний та білий денім комбінуються з тонкою бавовняною тканиною.
Режисер: Юрій Двіжон @dvizhon
Фотограф: Іван Фролов @ivfrolov
Креативний продюсер та стиліст: Іван Фролов @ivfrolov
Сценарій та інтерв’ю: Оля Жижко @olaazh
Ретуш: Юра Катинський @yurakatynsky
Музика: Саша Злих та Володимир Забіяка
Субтитри: Богдан Жук @bohdanzh
Моделі:
Юлія @dankoiuliia
Ноель @actuallynoel
Неш @nashkoshiro
Ландрія @tsalagifey
Тімо @timonunez_official
Малія @_rajeen___
Крістофер @christopherkenji
Елізабет @elizabethmarochok
Читайте також:
Бренд Unilever Lux за допомогою City Walks показує чоловікам, як воно – йти по вулиці жінкою