56% населення Великобританії з небілими відтінками шкіри не відчувають себе представниками галузі догляду за шкірою, тоді як у США 63% жінок з темним кольором шкіри вважають, що для них існує недостатньо ефективних засобів догляду за шкірою. Вирішивши забезпечити представництво більшої кількості жінок у галузі, бренд No7 презентував кампанію We See You, створену The Pharm, спеціалізованим агентством WPP для Альянсу Walgreens Boots.
Ґрунтуючись на глобальній платформі Unstoppable Together, ця кампанія є закликом до змін через розширення індустрії краси, щоб вона стала більш інклюзивною для будь-якої шкіри.
Висвітлюючи необхідність забезпечення комплексного рішення для догляду за шкірою, ролик показує різних жінок із різними типами шкіри та проблемами. Натхненні реальними сценаріями з життя, кадри показують жінок, які використовують продукцію No7.
«Ми розуміємо різні проблеми зі здоров’ям шкіри, які має наша різноманітна аудиторія. І я сподіваюся, що ця нова кампанія покаже нашим споживачам, що ми їх бачимо. Це лише початок для No7, оскільки ми працюємо над тим, щоб зробити індустрію краси та догляду за шкірою більш інклюзивною», — сказала Атілла Кансун, директор з маркетингу No7 Beauty Company у Walgreens Boots Alliance.
Крім ролика, No7 пообіцяв збільшити різноманітність своїх споживчих панелей на 121% та навчити своїх 1600 консультантів з краси за допомогою акредитованого CIBTAC модуля «Унікальність шкіри» в рамках своєї провідної в галузі краси навчальної програми Skin School.
Читайте також:
Ейді Браянт розкриває нові інклюзивні стилі та цінову політику Old Navy в новій кампанії