• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Як створюються фільтри для соціальних мереж

25 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Як створюються фільтри для соціальних мереж
Share on FacebookShare on Twitter

Редакція Design Week поспілкувалась із самоучкою в розробці AR Вівіан Галінарі про її кар’єру та про те, як вона поєднує технології з креативністю to go viral.

Кар’єра Вів Галінарі дуже змінилася. Кодерка-самоучка починала творити у своїй рідній Бразилії, ще бувши студенткою бізнесу. Після закінчення навчання вона переїхала до Європи, де її резюме накопичувало різні посади, наприклад, продавець газет.

Сім років перебування в лондонському офісі D&AD поклало початок її творчій кар’єрі, і доповнила вона це майстер-курсом інновацій. Вівіан зрозуміла, що їй потрібно знати базу у кодуванні, якщо вона дійсно хоче працювати з інноваціями, тому вона переїхала до Південно-Східної Азії, щоб навчатись.

Все це призвело до її роботи у Facebook і ВВС. Але ви можете знати її краще завдяки роботі зі створення AR-фільтрів для соціальних мереж деяких відомих світових брендів.

Джерело фото

«В AR все по-новому»

Обсяг фільтрів соціальних мереж значний — робота Галінарі наразі набрала понад 400 мільйонів показів на різних платформах. Бренди та роздрібні торговці використовують її навички, щоб додати інтерактивності кампаніям та комунікації. Останні її роботи включають фільтри для D&AD та Maybelline New York, а також для одних із найпопулярніших облікових записів Інтернету. Наприклад, тих, що належать моделям Емілі Ратажковскі, Кендалл Дженнер та Беллі Хадід.

Галінарі каже, що розробка AR-ефектів схожа на будь-який інший вид творчого проєкту. Робота починається з брифу. «Деякі клієнти пропонують детальний короткий опис для роботи, в той час, як інші проєкти вимагають розкриття абсолютно нової концепції», — зазначає вона.

Основний спосіб, яким її робота відрізняється від типових креативних проєктів, — створення прототипів. «В AR все по-новому», — говорить Галінарі, що означає постійне вдосконалення техніки та зміщення меж можливостей. «Лише шляхом перевірки концепцій ми встановлюємо, що можна розробити для отримання досвіду та способів роботи навколо нього, щоб зменшити несподіванки під час розвитку».

Джерело фото

«У мене на комп’ютері сотні незавершених проєктів»

Поєднання дизайну та технологій Галінарі називає креативним кодуванням. Хоча обидва методи часто розташовані один проти одного, вона пояснює, що наявність одного дозволяє виражатись іншому. Маючи досвід роботи в галузі дизайну та реклами, Вівіан каже, що підходить до технічної сторони своєї роботи інакше, ніж колеги.

«Коли я розпочинаю проєкт, я, як “людина, що має початкові ідеї”, схильна мислити творчо, а не починати з технічного процесу, — каже вона. — Я схильна зосереджуватися на ідеї, замість того, щоб задумуватись “як це реалізувати”».

Як і будь-який дизайнер, Галінарі каже, що більшість її робіт походить від «експериментів та цікавості». «Я тримаю свій розум відкритим для всіх впливів навколо мене, і завжди намагатимусь перетворити щось цікаве в ефект, — каже вона. — Звичайно, не все досягає успіху — у мене на комп’ютері сотні незавершених проєктів».

Фактично, Галінарі каже, що саме ці незавершені проєкти демонструють, як технологія та дизайн можуть так добре співпрацювати. «Для мене експерименти та відкритість — це шлях до поєднання технологій із творчістю; якщо ідея не працює зараз, це не означає, що вона не спрацює колись у майбутньому, коли я знову перегляну її свіжими очима та з іншої точки зору», — зазначає Вівіан.

«Дизайнери з навичками 2D та 3D мають таку перевагу»

Той факт, що напрямок AR зараз новий, робить його хорошим кар’єрним простором для досягнення цілей, каже Галінарі. Крім того, оскільки споживачі постійно відмовляються від більш традиційних форм реклами та комунікації з брендом, AR-фільтри мають попитом. Але вона додає: «Вам потрібно зайти туди зараз».

Галінарі каже, що «самоучка» має свої переваги та недоліки. З одного боку, це означає планування власного навчального плану, присвяченого конкретно тій роботі, яка вас цікавить. З іншого боку, це вимагає дисципліни та зосередженості. Є багато хороших місць для навчання, каже Галінарі.

«Крива навчання неймовірно мала, і сайт Spark AR у Facebook має багату документацію», — каже вона. «Я витратила лише тиждень на вивчення тут, поки не змогла почати створювати власні творіння, не потребуючи кодування, і дизайнери з навичками 2D та 3D мають таку перевагу».

Джерело фото

«Постійне навчання та вдосконалення — це моє заняття на все життя»

Щодо пошуку можливостей, Вівіан каже, що вона покладається на платформи AR/3D, такі як Poplar Studio — платформу, яку вона позначає як впливову для своєї позаштатної кар’єри: «Мої перші комерційні проєкти прийшли звідти, і мені пощастило, що мене обрали для розвитку їхніх проєктів і я мала можливість працювати з великими брендами».

Нарешті, вона зазначає, що майбутні дизайнери AR повинні навчатися та формувати свою практику, і «для мене це чудово працює, оскільки безперервне навчання та вдосконалення — це моє заняття на все життя».

Джерело


Творча провокація в графічному дизайні. Розкриття, заохочення, підтримка

Теги: дизайнсоціальні мережітехнологіїтренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.