Легенда скейтбордингу Тоні Гок від самого початку підтримував бренд води в бляшанках Liquid Death, став його амбасадором і навіть «продав свою душу» цій компанії, підписавши контракт, який зберігатиме чинність «до кінця світу та на віки-вічні, дія якого, зокрема, поширюється на будь-яке можливе загробне життя, реінкарнацію або інше подібне посмертне існування».
Скейтбордист, який визнає, що дрібний шрифт в підписаному ним довічному контракті він не читав, зцідив пробірку зі своєю кров’ю, щоб бренд Liquid Death змішав її з фарбою і у такий спосіб прикрасив скейтборди.
Нормальні бренди такого від своїх амбасадорів-знаменитостей не вимагають. І тим паче не вимагають вони, щоб ті жертвували кров на виробництво продукції. Але Liquid Death – не нормальний бренд. В нього є і відьомські прокляття, і зомбі-апокаліпсис, і ще багато чого.
Всього таких скейтбордів було зроблено сто.
Про випуск цієї лімітованої серії бренд повідомив, оприлюднивши відео, в якому Тоні Гок здає кров, сидячи на складі, де він зазвичай тренується. Мусимо попередити: голка цілком реальна, тож тим, хто не може дивитися на кров, може стати зле від перегляду.
Це відео, як і інші кампанії бренда, було створене агенцією Humanaut.
Ще трохи крові
Природно, що такому безцеремонному бренду як Liquid Death, який складає огудні пісні з коментарів своїх ненависників, не потрібна була традиційна амбасадорська промокампанія. Натомість його команді спала на думку ідея поділитися краплиною своєї ДНК, і з цією ідеєю вони й звернулися до скейтбордиста.
«Він посміявся і сказав, що ідея йому подобається, – пригадує Енді Пірсон, креативний віцепрезидент компанії. – До того ж, він за своє життя вже й так чимало крові пролив на рампах скейт-парків, тож пожертвувати ще трохи не було для нього проблемою».
Логістика цієї кампанії навіть в умовах пандемії не становила нічого складного. Просто до скейтбордиста прислали лікаря-флеболога, щоб той взяв кров, і нотаріуса, щоб засвідчив процедуру.
Щоправда, ніхто з креативників Liquid Death досі ще не намагався робити фарбу з кров’ю, щоб розписати нею скейтборди, тож їм довелося дослідити це питання і проконсультуватися з лікарем.
Готовий продукт прикрасили маскот Liquid Death «вбивця спраги» та пташиний череп, який є символом Тоні Гока.
Прибуток від продажу цих скейтбордів буде перераховано двом благодійним організаціям: 5 Gyres, яка бореться із пластиковим забрудненням, та The Skatepark Project, яка будує спортивні майданчики в малозабезпечених районах.
Всі скейти були розпродані за якихось 20 хвилин.