Епічне нове відео, створене Wieden + Kennedy Amsterdam, вражає новим звучанням бренду телефонів, поєднуючи химерні сцени з важкою атмосферою музичного театру.
Samsung звернулася до Ендрю Ллойд Веббера для свого нового рекламного ролика, який є своєрідним маніфестом про те, що ви можете отримати від свого телефону за допомогою пісні та танцю.
Реклама озвучена піснею під назвою I’m Open to That та містить масу дивних візуальних зображень, щоб проілюструвати часто дивні світи, які містяться в наших мобільних телефонах.
Ідея виходить із «рекламного посібника» Apple, в якому представлена велика кількість розміщених у рекламі продуктів. Хоча Apple, як правило, зосереджується на одному аспекті своїх телефонів — найчастіше це камери — реклама Samsung всебічно охоплює те, що пропонують їхні продукти.
У підсумку вийшла реклама, яке, безумовно, є більш відокремленою і веселою, ніж попередні рекламні кампанії Samsung.
Читайте також:
Найгарячіше літо в історії — нова рекламна кампанія бренду Harmless Harvest
Стартували зйомки кліпу автентичної пісні жестовою мовою