• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Найгарячіше літо в історії — нова рекламна кампанія бренду Harmless Harvest

19 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Найгарячіше літо в історії — нова рекламна кампанія бренду Harmless Harvest
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд кокосової води Harmless Harvest грає з популярним слоганами та створює нову рекламну кампанію.

Органічний бренд розпочинає зухвальну кампанію на відкритому повітрі разом із гарячою лінією, яка отримала назву «лінія спраги», — називаючи 2021 рік «найсмачнішим літом».

Попри сумніви багатьох, щодо бажання споживачів збільшувати кількість офлайн зустрічей у посткарантинний період, опитування Harmless Harvest доводить, що більша частина населення США найбільше хоче проводити час із сім’єю та друзями, особливо на пляжі.

Дослідження, проведене цього місяця компанією Alchemer, виявило, що 4,8 % учасників заявили, що понад усе хочуть познайомитися з кимось новим, інші 4,8 % сказали, що планують і далі залишитися наодинці. І, вибачте, боси, але лише 1 % запевнили, що хочуть проводити більше часу з колегами. Втома від масштабування реальна, а баланс між роботою та життям відсутній.

Попри те, що 50% сказали, що їм дуже хочеться використати свій час відпустки, щоб зняти стрес, бажано в океані чи іншому місці, наповненому сонцем, лише 15 % насправді насолоджувалися справжнім перепочинком далеко від повсякденної рутини. Майже 50% цих людей вказали, що замість повноцінної відпустки отримали лише короткі вихідні.

Найгарячіше літо в історії — нова рекламна кампанія бренду Harmless Harvest

«Своєю кампанією найжадібніше літо Harmless Harvest намагається вгамувати реальну та метафоричну спрагу, яку відчувають люди цього літа, — заявив генеральний директор бренду Бен Манд. — Цей рік ставить нові емоційні виклики, і ми хотіли зробити ще один крок уперед до ідеї втамування спраги».

Бренд залучив 34 інфлюенсери, щоб оцінити їхні спраглі цілі та створили гарячу лінію для споживачів, на якій споживачі мають змогу надсилати текстові повідомлення та отримувати рецепти для втамування спраги та знижки.

Нахабний тон реклами продовжує позицію бренду, що не містить молочних продуктів «Harmless Hits Different» (Без шкоди для здоров’я), яка дебютувала на початку цього року.

Джерело


Читайте також:

Стартували зйомки кліпу автентичної пісні жестовою мовою

Як виграти Effie: авторський курс Максима Лазебника

Теги: маркетингреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet
Бізнес та Інновації

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

15 Лютого, 2022

Бойбенд K-pop BTS об’єднався з Samsung та заохочують нас усіх бути екологічно свідомими. Нагадуючи культове відео Боба Ділана на «Subterranean Homesick Blues», «Galaxy for the Planet» показує Чонгука, V, RM, Джей-Хоупа, Джина,...

Читати даліDetails

Ролик Coinbase містить лише QR-код, що плаває на пустому екрані

Майк Майєрс відтворює образ доктора Зла для рекламної кампанії електромобілів GM

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.