Бренд кокосової води Harmless Harvest грає з популярним слоганами та створює нову рекламну кампанію.
Органічний бренд розпочинає зухвальну кампанію на відкритому повітрі разом із гарячою лінією, яка отримала назву «лінія спраги», — називаючи 2021 рік «найсмачнішим літом».
Попри сумніви багатьох, щодо бажання споживачів збільшувати кількість офлайн зустрічей у посткарантинний період, опитування Harmless Harvest доводить, що більша частина населення США найбільше хоче проводити час із сім’єю та друзями, особливо на пляжі.
Дослідження, проведене цього місяця компанією Alchemer, виявило, що 4,8 % учасників заявили, що понад усе хочуть познайомитися з кимось новим, інші 4,8 % сказали, що планують і далі залишитися наодинці. І, вибачте, боси, але лише 1 % запевнили, що хочуть проводити більше часу з колегами. Втома від масштабування реальна, а баланс між роботою та життям відсутній.
Попри те, що 50% сказали, що їм дуже хочеться використати свій час відпустки, щоб зняти стрес, бажано в океані чи іншому місці, наповненому сонцем, лише 15 % насправді насолоджувалися справжнім перепочинком далеко від повсякденної рутини. Майже 50% цих людей вказали, що замість повноцінної відпустки отримали лише короткі вихідні.
«Своєю кампанією найжадібніше літо Harmless Harvest намагається вгамувати реальну та метафоричну спрагу, яку відчувають люди цього літа, — заявив генеральний директор бренду Бен Манд. — Цей рік ставить нові емоційні виклики, і ми хотіли зробити ще один крок уперед до ідеї втамування спраги».
Бренд залучив 34 інфлюенсери, щоб оцінити їхні спраглі цілі та створили гарячу лінію для споживачів, на якій споживачі мають змогу надсилати текстові повідомлення та отримувати рецепти для втамування спраги та знижки.
Нахабний тон реклами продовжує позицію бренду, що не містить молочних продуктів «Harmless Hits Different» (Без шкоди для здоров’я), яка дебютувала на початку цього року.
Читайте також:
Стартували зйомки кліпу автентичної пісні жестовою мовою
Як виграти Effie: авторський курс Максима Лазебника