• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

«До зустрічі в Secret Grand Luxury Royal Center Resort Spa Palace», або Що не так із локаціями для заходів в Україні

18 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«До зустрічі в Secret Grand Luxury Royal Center Resort Spa Palace», або Що не так із локаціями для заходів в Україні
Share on FacebookShare on Twitter

Ви відкриваєте браузер із надією швидко загуглити гарний майданчик для проведення заходу — і в першу ж хвилину тонете в кількості варіантів локацій і діаметрально протилежних відгуків. Своїми роздумами про складність вибору локацій в Україні та рекомендаціями гідних варіантів ділиться керуючий партнер івент-агентства ANT@HILL Олексій Куликов.

Олексій Куликов

Вибір майданчика — це завжди вимушений компроміс

Мені властива професійна деформація, коли улюблене місто бачиться через призму локацій, де ми колись влаштовували заходи, і призму ідей, частина з яких так і не була реалізована, але залишилася в пам’яті. Я сприймаю Київ через локації, а локації бачу простором, яке наповнюється гостями. Як майстер мініатюри наповнює свій об’єкт крихітними фігурками людей, так і я наповнюю локацію уявними фігурами.

Ось гостей зустрічають хостес, ось вони на велкам дрінк, а ось — переодягаються і підходять до басейну. Хтось прямує в лаунж, а хтось — відразу до бару. Одним хочеться швидше записатися на квест і майстер-класи, а іншим — першими зайняти поки ще вільні шезлонги.

Гості збираються біля головної сцени, танцюють і беруть участь у флешмобах. Я думаю про те, чи чути звук у всіх точках, чи всім видно сцену й артиста, чи смачно гостям, чи чисто у вбиральнях. Я уявляю ідеальну картинку, але на ділі в ній завжди чогось не вистачає.

То локація знаходиться далеко від центру, то паркомісць недостатньо, то немає літнього душу і кабінок для переодягання. Десь з’являться сусіди, уповноважені зупинити ваш івент рівно о 22:00. Ось тут дерево заважає встановити фотозону, а ось там комарів на вечірці буде більше, ніж гостей. Десь нав’язують свій непрофесійний кейтеринг. Купатися в озері буде заборонено через червонокнижного водяного горіха, річку закриють через байдаркові змагання. Басейн виявиться брудним, а шезлонгів на всіх не вистачить. Ну а гримерки для артистів — коли їх взагалі вистачало?

А локація, яка вас влаштовувала всім, закрилася і більше не здається в оренду.

І ось картинка ідеального заходу тьмяніє. Приходить усвідомлення, що без компромісу ніяк, і доведеться чимось жертвувати.

Чому так відбувається?

Як економіст я розумію, що є високий попит і є пропозиція. Що є проблема корупції, незліченних перевірок і різноманітних схем. Є поняття інвестиційної привабливості та короткого літнього сезону. І взагалі майданчикам простіше працювати з менш вимогливим В2С ринком. Майданчик орієнтується на те, що до нього приїде на вихідні сімейна пара з дітьми або компанія друзів, яка любить галасливо вітати прихід  п’ятниці, а не корпоратив на 500 осіб.

Але я бачу й інше пояснення: ми як клієнти готові йти на жертви і не хочемо ні вимагати, ні просто говорити про свої бажання.

Ми навчилися миритися з дійсністю і навіть бачити в недоліках милі особливості. Меблі з палет — екологічно, душ у вигляді шланга з лійкою — винахідливо. Далеко не ідеальну чистоту басейну можна не помітити, якщо там плаває круг у формі єдинорога.

Дивно, що той самий Єгипет, будучи не такою економічно розвиненою країною, може зрівнятися з Україною за вартістю готелів, але з величезним відривом виграє в плані інфраструктури. Ось тільки ми не можемо замовляти кілька чартерів, щоб відвезти 500 гостей у щось краще.

Де організувати івент у Києві

На щастя, останні кілька років будуються і збираються відкриватися майданчики, які на цих підготовчих етапах радяться з івенторами і запитують про наші потреби.

Я підготував свій суб’єктивний список майданчиків у Києві, де можна зібратися корпоративом на 500 чоловік і більше. Це не рейтинг, а лише алфавітний список перевірених мною місць, де порядковий номер нічого не означає. Ви ж не сприймаєте серйозно, що Україна за алфавітом займає 169-місце в списку країн-членів ООН?

Варіанти дорожчі:

  • «Адмірал»
  • «Дніпровська рів’єра»
  • KNZS
  • NAVY
  • Ольмека Пляж
  • Osokor
  • Queen country club
  • Sky Family Park
  • Shelest


Варіанти дешевші:

  • Crazy BBQ
  • Event park
  • Lobster Beach Club
  • Slavutych Beach Club

Водночас клієнтам я раджу дослухатися до думки професіоналів і не вестися виключно на красиві фото локацій в інстаграмі. Якщо ви з дружиною класно відпочили біля басейну в лісовій зоні й вирішили, що це відмінне місце для корпоративу, — то, швидше за все, нічого з цього не вийде. Майданчики, здатні надати відмінний сервіс окремим гостям, і майданчики, здатні прийняти захід на кілька сотень людей, — часто різні локації.

Замість висновків

Віддаленість від центру міста, доступність парковок, наявність гримерок, можливість купатися — вище я вже згадував параметри, які традиційно відіграють ключову роль при виборі майданчика. Якимись із них вам, як і мені, кожен раз доведеться жертвувати. Залишилося лише визначити для себе, чим саме в кожному конкретному випадку. Чи не хочете йти на компроміс? Тоді давайте всі почнемо бути вимогливішими до нашого українського сервісу. І як івентори, і як приватні відвідувачі. Це може бути першим кроком до того, щоб якісно змінити наше життя на краще.

Фото на головній: Пабло Хеймплатц, https://unsplash.com/


Читайте також:

Сила утопічного мислення не лише для наївних мрійників

Теги: брендингівентилокаціїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

Twix запускає глобальну кампанію «Два – це більше, ніж один»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.