Цього літа Coca-Cola була зайнята розміщенням оновленої версії Coca-Cola Zero Sugar. Тепер бренд хоче, щоб люди знали про нього.
Рекламна кампанія
Coke запускає рекламну кампанію, яка з’являтиметься у соціальних мережах, на радіостанціях та на телебаченні. Маркетингова кампанія, створена Mercado McCann з IPG, містить героїв, які сперечаються про те, чи є нова Coca-Cola Zero Sugar «найкращою». Вони заохочують покупців спробувати нову версію.
Рекламна акція також включає елементи OOH, такі як білборди та автобусні зупинки. Щоб більше людей спробували Coca-Cola Zero Sugar, компанія розміщує більше десятка холодильників з продуктами у містах США. Щоб отримати безплатний напій, людям потрібно лише просканувати QR-код.
Про нову Coca-Cola Zero Sugar
Рецепт останньої Coca-Cola Zero Sugar був змінений, щоб смак був більше схожий на класичний. Дизайн також був змінений — повністю червоний з чорним шрифтом — покликаний імітувати культовий логотип Coca-Cola.
Конкуренція
У міру того, як покупці переходять до здорового способу життя та обирають напої, які приносять певну користь — чи то енергія, чи то відчуття спокою — бренди напоїв роблять все можливе, щоб не відставати.
Минулого тижня компанія-конкурент PepsiCo погодилася продати більшість акцій своїх брендів Tropicana та Naked. Це соки, які раніше вважалися здоровими, а зараз втрачають популярність через високий вміст цукру.
На початку цього року Pepsi Zero Sugar запустили понад 70 рекламних оголошень, які розповідають про повсякденне життя чоловіків. Основний зміст кампанії: «Хоча доросле життя вимагає багатьох поступок, Pepsi Zero Sugar ніколи не попросить вас пожертвувати смаком».
Читайте також:
Новорічна кампанія бренду Pepsi в ТikTok. Кейс агенції VIVID
Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику