Те, що реклама поступово опановує навіть космос, лише доводить, що незабаром рекламна індустрія стане ще божевільнішою, а конкуренція в ній (міжгалактична чи просто міжнародна) – ще запеклішою. За останні кілька місяців ми могли бачити, як 3D-ілюзії в зовнішній рекламі стають дедалі популярнішими: від пухнастих котиків до велетенських левів, що вистрибують на перехожих і всіх лякають.
В ряді країн таке видовище тепер можна буде побачити набагато частіше, оскільки розробник OOH-рішень Ocean Outdoor планує офіційно запровадити свою пропрієтарну технологію DeepScreen на великих LED-білбордах Великобританії, Нідерландів і Скандинавії. Масштабному запуску цієї технології передували її випробування, які виявилися доволі успішними.
Ця технологія базується на так званому «анаморфозі», тобто примусовій перспективі. Вона математично викривлює зображення на пласкій поверхні так, щоб воно здавалося тривимірним. Щоб побачити цей ефект, AR- чи VR-пристрої не потрібні. Однією з перших локацій, які задіяли 3D-ілюзії в рекламі на своїх цифрових білбордах стала лондонська площа Пікаділлі. А першими користувачами технології DeepScreen стали такі бренди як Netflix, Deliveroo, Vodafone, IWC Schaffhausen і PokerStars.
І якщо бренди зуміють скористатися цією новою можливістю, у них є шанс надовго втримати на собі мінливу увагу публіки за допомогою такої реклами в псевдо-3D. Зокрема й тому, що нейронауковий аналіз, проведений Ocean Outdoor, доводить, що повністю динамічна реклама на цифрових білбордах є в 2,5 разів ефективнішою, ніж статична.
Як зазначає Девід Тейт, директор з дизайну Ocean Outdoor: «Навряд чи публіку вразить щось більше, ніж м’яч, який вилітає з білборду прямо їм в обличчя».