• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

3D-ілюзії посідають своє місце в зовнішній рекламі (принаймні у Великобританії)

11 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Те, що реклама поступово опановує навіть космос, лише доводить, що незабаром рекламна індустрія стане ще божевільнішою, а конкуренція в ній (міжгалактична чи просто міжнародна) – ще запеклішою. За останні кілька місяців ми могли бачити, як 3D-ілюзії в зовнішній рекламі стають дедалі популярнішими: від пухнастих котиків до велетенських левів, що вистрибують на перехожих і всіх лякають.

В ряді країн таке видовище тепер можна буде побачити набагато частіше, оскільки розробник OOH-рішень Ocean Outdoor планує офіційно запровадити свою пропрієтарну технологію DeepScreen на великих LED-білбордах Великобританії, Нідерландів і Скандинавії. Масштабному запуску цієї технології передували її випробування, які виявилися доволі успішними.

Ця технологія базується на так званому «анаморфозі», тобто примусовій перспективі. Вона математично викривлює зображення на пласкій поверхні так, щоб воно здавалося тривимірним. Щоб побачити цей ефект, AR- чи VR-пристрої не потрібні. Однією з перших локацій, які задіяли 3D-ілюзії в рекламі на своїх цифрових білбордах стала лондонська площа Пікаділлі. А першими користувачами технології DeepScreen стали такі бренди як Netflix, Deliveroo, Vodafone, IWC Schaffhausen і PokerStars.

І якщо бренди зуміють скористатися цією новою можливістю, у них є шанс надовго втримати на собі мінливу увагу публіки за допомогою такої реклами в псевдо-3D. Зокрема й тому, що нейронауковий аналіз, проведений Ocean Outdoor, доводить, що повністю динамічна реклама на цифрових білбордах є в 2,5 разів ефективнішою, ніж статична.

Як зазначає Девід Тейт, директор з дизайну Ocean Outdoor: «Навряд чи публіку вразить щось більше, ніж м’яч, який вилітає з білборду прямо їм в обличчя».

Джерело

Теги: діджиталзовнішня рекламамаркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.