Логотип компанії використовується для ідентифікації продуктів або послуг, які пропонує компанія. Це частина бренду компанії. Споживачі не зможуть розрізняти компанії без такого брендування. Розглянемо 10 компаній та еволюцію їх логотипів.
Microsoft
З моменту свого заснування (1975 рік) логотип Microsoft набув кількох образів, більшість з яких — текстові. Зовнішній вигляд компанії змінився з часом — став більш різким і щільним. Нарешті, вони зупинилися на піктограмі чотирьох кольорів та слові Microsoft.
Nike
Це один з логотипів, який залишався відносно послідовним з плином часу — усім відомий знак «swoosh» Nike завжди залишався незмінним. До того ж логотип став настільки відомим, що назва компанії відійшла в сторону.
Apple
Apple довели, що простота — це найкраще рішення для бренду. Технологічний конгломерат перейшов від розробленої детальної емблеми до простої одноколірної іконки яблука з укусом. Логотип, який ми маємо зараз, простий, зрозумілий і легко запам’ятовується — усе, що має бути.
Canon
Перший логотип Canon дуже відрізнявся від сьогоднішнього. На першому логотипі ми можемо побачити буддійську богиню милосердя, оточену полум’ям.
І тільки наступний логотип зберігав назву бренду «Kwanon» і використовував унікальні шрифти. Логотип Canon змінився на «Canon» у 1935 році. Цей логотип удосконалювався до того як став таким, яким ми його знаємо сьогодні.
Volkswagen
У 1939 році оригінальний логотип Volkswagen містив зуб’я по колу — це зробило його схожим на шестерню. Після Другої світової війни нерівності шестерні були видалені. До того ж було змінено колір на синій та сріблястий.
Starbucks
Обговорюючи еволюцію логотипів відомих брендів, важливо згадати Starbucks: потворне каченя, яке стало прекрасним лебедем.
Starbucks став загальновідомим до 2011 року, і клієнти могли легко розпізнати їх характерний зелений логотип. Компанія була настільки популярна, що змогла зменшити розмір свого логотипа. Їх сучасний логотип є результатом цього: вони видалили назву свого бренду та змінили всю колірну гаму на монохромно-зелений.
Burger King
Франшиза гамбургера перейшла від орієнтації на талісман до реального зображення, що показує булочку. Вони також змінювали шрифти та кольори протягом багатьох років, щоб надати логотипу відчуття «глобалізації».
Visa
Visa зберегла своє коріння, використовуючи ті ж шрифти та основні кольори. Їм вдалося видалити смуги кредитної картки з логотипа, оскільки бренд став більш впізнаваним. Це також дозволило їхній назві виділятися сильним синім шрифтом.
Walmart
Логотип Walmart 1962 року складався з назви бренду. З часом логотип залишається майже незмінним, за винятком зміни шрифтів та кольорів. Востаннє логотип змінювали у 2008 році. Walmart використовував як маленькі, так і великі букви для написання назви своєї торгової марки. Він також містив слоган компанії та розмістив жовтий символ, схожий на зірку, в кінці назви.
Kodak
Хоча оригінальний логотип Kodak нелегко впізнати, інші інтерпретації використовували червону та жовту колірну гаму для створення різноманітних форм.
Читайте також:
Еволюція логотипа PlayStation
Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип