• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Яка найстрашніша річ за версією Альфреда Хічкока та як виглядає акула, яка наступила на LEGO?

9 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Яка найстрашніша річ за версією Альфреда Хічкока та як виглядає акула, яка наступила на LEGO?
Share on FacebookShare on Twitter

У своєму авторському online курсі з креативного копірайтингу Dmytro Mamontiv, senior creative copywriter, зібрав найсоковитіші метафори та найнеочікуваніші приклади, так що у вас не буде шансу занудьгувати або забути почуту інформацію.

У мене ніколи не було думок зробити курс чи якісь навчальні матеріали. Серйозно. Просто деяким людям подобається викладати, але я — не один з них.

Проте з досвідом накопичився певний обсяг корисної інформації, напрацювання, креативні техніки, якими хотілося ділитися. Спочатку було кілька лекцій, але з часом і вони доповнювалися, переформатовувалися, інформація додавалася… 

Як і більшість працівників креативних індустрій, я — самоучка. Коли я починав — не було ані курсів, ані корисних лекцій. Була тільки книга Девіда Огілві «Про рекламу», яку я зачитував до дір та «Ніч рекламожерів» раз на рік. Але мені дуже пощастило з креативними директорами, з якими я працював, у них я навчився багато корисного. Зокрема — з Даміром Єналієвим. Він — один з найперших, хто почав робити в Україні креативну рекламу, а його агенція Sablya (на жаль, вже її немає) була по-справжньому легендарною, звідки потім вийшло багато висококласних спеціалістів ринку.

Звичайно, у кожного свій шлях, і креативна індустрія — не виключення. Але добре, коли є можливість «йти по маяках», мати якісь орієнтири. Курс багато в чому розставляє крапки над «ї». Звісно, курс не зробить з вас професійного копірайтера за півтори години, доведеться багато працювати. Але він вириє в голові котлован, залиє його бетоном, а зверху ви вже зможете побудувати хоч хмарочос.

Ще був один виклик — чи вдасться мені зробити конкурентноспроможний продукт для західного ринку? Спочатку я зробив курс англійською. Його вже позитивно оцінили слухачі з 10 країн, серед яких Південна Африка, ОАЕ, США та Німеччина. А серед понад 4200 результатів за запитом «creative copywriting» на сайті udemy мій курс — другий у списку. Це непогано надихає 🙂

Але найголовнішою метою було зробити курс саме для України і саме українською!

На жаль, більшість курсів для копірайтерів ще й зараз — російською, і це неправильно. Робота з текстом — один з найважливіших аспектів професії креативного копірайтера, чому їх не навчають українською? Це як навчати дизайнера на чорно-білому моніторі. Я вирішив це виправити. Незабаром ми святкуватимемо 30-ту річницю Незалежності, але в головах багатьох людей, в тому числі — молодих, незалежність так і не настала. Час потихеньку витягати їх з цієї москвоцентричності. Світ широкий набагато цікавіший і прогресивніший. 

Тепер у людей, що хочуть навчатися українською, є якісна альтернатива. Та ще й дешевша, до слова. Я поставив мінімально можливу ціну за курс — 19,99 доларів. Подивитися демо та записатися на курс можна за цим посиланням.  

Якщо ж хтось хоче ще попрактикувати навички сприйняття на слух англійської, може обрати весію in English. Не забудьте увімкнути титри у правому нижньому куточку відео.

Приємного перегляду, і нехай якісного креативу стане в Україні ще більше! 

Dmytro Mamontiv — senior creative copywriter, понад 15 років досвіду в топових креативних агенціях України та світу, серед яких Sablya, Mullen LOWE, Saatchi&Saatchi, Havas Ukraine, Publicis Middle East та інші. Створював успішні кампанії як для всесвітньо відомих так і локальних брендів, таких як Coca-Cola, Fanta, Dirol, Milka, Carling, Raiffeisen Bank, ARX Insurance, Foxtrol, Roshen, Rozetka, Moneyveo. Серед нагород: KIAF, Білий квадрат, Effie та Red Dot.


Читайте також:

Чи близький нам Близький Схід? Аналіз переможців креативного фестивалю Dubai Lynx від Дмитра Мамонтова

Теги: копірайтингкурси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів
Відповідальність

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів

18 Лютого, 2022

Уперше Projector Institute відкриває безкоштовний доступ до 12 відеокурсів факультету Humanitarium. До 17 березня будь-хто може переглянути один, два чи всі відеокурси, скориставшись промокодом. Зараз в Україні всі шукають власний спосіб відчути твердий ґрунт під ногами....

Читати даліDetails

Легенди рекламного креативу. Джон Кейплз

Назустріч важливому. Saatchi & Saatchi Ukraine оновила позиціонування та слоган Київстар

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.