Бренд цифрових технологій Leia Inc нещодавно запустив нову кампанію з кінематографічним роликом, в якому гра в квача набуває доволі сюрреального оберту. Насправді, воно й не дивно, адже цей бренд спеціалізується на технічних та програмних рішеннях для обробки відео. Ця кампанія, зокрема, присвячена його новому планшетові Lume Pad.
Розмиваючи межі між фантазією та реальністю, персонажі цього відео розбивають стіни та бігають по воді. (І все це під номіновану на «Оскар» музику Бруно Куле, написану для фільму «Хористи».)
Режисером відео Breakthrough став лауреат «Еммі» Ульф Йоханссон. А щоб реалізувати ці фантастичні сцени на екрані, були залучені продакшн-компанія Smith & Jones і студія спецефектів MPC.
Реалістичний сюрреалізм
Філіппа Сміт, виконавча продюсерка Smith & Jones, так пояснила цю креативну концепцію: «Нашою метою було показати такий кінематографічний сторітелінг, який вийде за рамки рекламних кліше, притаманних високотехнологічним компаніям. Але як вирізнитися на тлі цих іконічних бастіонів індустрії? Для цього у історії мають бути душа, серце і людяність. Ми хотіли розповісти історію, яка спирається на реальність, але приправлена сюрреалізмом. Яка розпалює уяву глядачів, надихає їх і змушує відкинути свої «не вірю», доки вони дивляться відео. Нам потрібна була історія, знайома всім, але водночас не схожа на інші, візуально вражаюча, але близька й зрозуміла».
А Камен Марков, VFX-координатор з MPC, так розповів про ідею мініфільму: «Однією з ознак стилю Ульфа Йоханссона є вміння зобразити неможливе. Нашим завданням було передати його видіння за допомогою фотореалістичних сцен, які, власне, й демонструють переваги технологій Leia. Обробляючи кадри за допомогою CGI і додаючи органічно вписані в них VFX-деталі, нам вдалося створити враження, наче наші актори дійсно біжать по воді і пробивають стіни».