Там, де хтось побачить просто безлюдні провулки, пусті паркмайданчики і розмальовані графіті стіни, інші побачать цілком придатне поле для гри в баскетбол, яке так і кличе до себе любителів поганяти м’яча. Тому спортивний бренд Reebok, який попри всю свою історію зараз переживає не найкращі часи, вирішив у своїй новій кампанії апелювати саме до таких завзятих вуличних баскетболістів. До випуску своєї нової моделі кросівок Question Mid Iverson 4 бренд Reebok створив мобільний AR-застосунок, який допомагає користувачам розмітити собі баскетбольний майданчик всюди, де їм заманеться.
Як розповіла виданню Muse Інга Стента, провідна маркетологиня Reebok в США, нестача подвір’їв у центрі великих міст змушує юних спортсменів шукати нові підходи до гри. Тому-то бренд і вирішив дати їм можливість самим створювати собі баскетбольні майданчики там, де їх немає.
За допомогою цього вебінструменту гравці можуть скористатися камерою та вимірювальним обладнанням свого телефону, щоб накреслити лінії на полі.
Відтак, Reebok пропонує любителям баскетболу завжди мати в кишені шматок крейди, щоб розкреслити собі поле де завгодно і тренуватися на ньому з друзями чи наодинці.
Така ідея від агенції M&C Saatchi, може, й не видасться надто практичною (хто ж буде всюди тягати з собою крейду?), але вона влучно передає популярність гри в баскетбол і чималий культурний пласт, пов’язаний із нею.
А щоб популяризувати свій AR-застосунок, бренд Reebok спільно з місцевими митцями встановив у різних занедбаних місцях, де можна облаштувати баскетбольний майданчик, вуличні інсталяції. Зроблені вони з усякої всячини, але кожній з них знайдеться своє застосування на полі для гри в баскетбол. Як, наприклад, ось цій конструкції, розміщеній у Брукліні творчим колективом New York Sunshine Install Team:
Далі розвиваючи цю тему, креативний віцепрезидент Reebok Кербі Джин-Раймонд зняв відео CrateMaster, присвячене ролі баскетболу в житті бруклінців.
Як пригадує Інга Стента, Кербі просто йшов собі вулицею, коли побачив, як діти грають в баскетбол. Він прямо там зупинився і разом із ними відзняв мініфільм про вуличний баскетбол. Бо він розумів, що кому, як не їм, знати все про здатність баскетболу об’єднувати людей і створювати свою власну культуру.
А ось ці кольорові баскетбольні майданчики різних країн світу доволі далеко відійшли від своїх розкреслених крейдою економ-варіантів.