• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Пандемія ігор Panic, або як «інфікуватися» оновленнями

5 Серпня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Пандемія ігор Panic, або як «інфікуватися» оновленнями
Share on FacebookShare on Twitter

Система доставки гри Panic зображає реальність виробництва пандемії, тож оновлену версію користувачі будуть отримувати не одразу (як це відбуваються зазвичай), а поступово. Умовно кажучи, необхідно інфікуватися грою для того, щоби врешті побачити оновлення.

Одним із найбільш таємничих аспектів Panic’s Playdate — окрім сюжетних поворотів — є унікальний спосіб доставки ігор, який принесе 24 безкоштовні гри на пристрій. Panic планує випускати в новому сезоні ігор (перший сезон) — по дві гри на тиждень. У новому FAQ, опублікованому в середу, Panic пояснює трохи більше про те, як це буде працювати, і показує, що через обмежені виробничі можливості не всі будуть грати з оновленнями одночасно.

Усі пристрої Playdates будуть завантажувати оновлення щотижня в день «Нової гри», доки будуть підключені до Wi-Fi (починаючи з перших двох ігор, коли ви під’єднаєте пристрій). Проблема в тому, що не кожен підключатиме свій Playdate до Інтернету в перший день через обмежені попередні замовлення. Це означає, що гравці замість того, щоби бути синхронізованими з усією популяцією Playdate (тобто оригінальне оновлення «сезону ігор» Panic), отримуватимуть ігри приблизно в тій же частоті, що й люди у їхній партії попереднього замовлення. Panic пояснює, що це незначне коригування пояснюється рівнем виробництва та розповсюдження під час пандемії.

«Наша початкова мрія була повністю синхронізованим сезоном для кожного власника, але це виявилося дійсно важко пов’язати з реальністю виробництва та розповсюдження», — пояснили у Panic.

Якщо Panic таки вирішить розробити другий сезон ігор, їм доведеться змінити свій початковий план, оскільки багато людей уже матимуть пристрої Playdates. Компанія також чітко дає зрозуміти, — попри те, що Playdate автоматично завантажуватиме ігри, користувачам не обов’язково грати в них. Ви можете будь-коли видаляти та завантажувати ігри, якщо вам потрібно звільнити місце на своєму пристрої для більш цікавих історій.

Джерело


Читайте також:

HUMAN TECH. Dentsu Ukraine анонсує дату та тему Future Lab 2021

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 –  Effie Workshop
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

31 липня відбудеться Effie Workshop 2025 – корисна подія для всіх, хто планує брати участь у цьогорічному конкурсі Effie Awards Ukraine. Онлайн-воркшоп покликаний допомогти учасникам краще підготувати свої заявки відповідно...

Читати даліDetails

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.