• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

В центрі кампанії Dogs Trust опинився песик-викрадач білизни

3 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Dogs Trust, найбільша британська благодійна організація, присвячена собакам, нещодавно запустила кампанію, покликану популяризувати її програму Canine Care Card. Це – безкоштовна послуга, яка гарантує, що в разі смерті господаря пес не опиниться на вулиці. Для кращої якості життя осиротілих домашніх улюбленців Dogs Trust навіть фіксує їх унікальні дивацтва (наприклад, якщо ваш пес – запеклий викрадач спідньої білизни).

Кампанію створила агенція Creature, а відео для неї зняв режисер Джо Робертс і продакшн-компанія Anonymous Content. В цьому ролику песику Вілфу неймовірно подобається яскраво-жовта білизна свого власника, змушуючи цього літнього дядечка постійно ганятися за чотирилапим «злодієм».

Але принаймні трохи спокою власникові Вілфа приносить та думка, що за його собакою наглянуть співробітники програми Canine Care Card, якщо пес переживе свого господаря. Ця програма Dogs Trust передбачає догляд за домашнім улюбленцем, пошуки для нього нової родини, а також урахування його різноманітних особистих вподобань, навіть якщо цей викрадач білизни вимагає в якості іграшки яскраво-жовте спіднє.

З гумором про сумне

Креативний директор кампанії Стівен Додд зазначив, що вони з великим ентузіазмом взялися за створення цього відео. Зокрема й тому, що для агенції Creature це були перші не віддалені зйомки аж від самого початку локдауну в березні минулого року.

Цікаво, що озвучив цю кампанію не той актор, що виступив у головній ролі, а Джонатан Прайс, відомий, зокрема, своєю роллю в «Грі престолів».

Нік Деніел, директор з маркетингу Dogs Trust, так прокоментував цю кампанію: «Ми, британці, любимо собак, тому кожен собачник добре знає всі ті милі дивацтва, які роблять його песика унікальним. Це ми й хотіли показати, водночас порушивши дуже непросте питання: що буде з вашим собакою, коли вас не стане. Агенція Creature втілила в життя цю нашу ідею, вигадавши Вілфа і таку милу його серцю жовту білизну. Це відео з гумором розповідає про болісну тему. І ми сподіваємося, що воно заохотить собачників приєднуватися до програми Canine Care Card, щоб, якщо станеться найгірше, Dogs Trust міг взяти опіку над їх домашніми улюбленцями і потурбуватися, щоб ті з усіма їх дивацтвами не залишилися без догляду».

Джерело


Це – не перша сумна тема, якої торкається Dogs Trust. Взяти, наприклад, питання розплідників…

А загалом стандарти якості собачого життя постійно еволюціонують, тож якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили.

Теги: благодійністьгуморсуспільствотварини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії
Відповідальність

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

31 Жовтня, 2024

У світі, де онлайн став нашою другою реальністю, ми часто забуваємо, як це — спілкуватися наживо. Челендж «(Ла)гідна офлаїнізація» — це проєкт, створений спільно з українським стартапом Quests Inc та...

Читати даліDetails

БФ «Твоя опора» та агенція Trembita PR нагадали про дітей з вродженими вадами серця у емоційному ролику із зірками

MEGAКАВА донатить на “крила”. Креатив Gusev Art Lab для проєкту WOG та фонду Dignitas

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.