На згадку про перші Олімпійські ігри юної скейтбордистки Райссі Ліл, Nike та Wieden + Kennedy São Paulo створили ролик «Нові феї» в стилі Діснея. Реклама, що є частиною глобальної серії «Грай нове» , показує, що справжня магія не трапляється як у казці. Потрібна відданість спорту, яка змінює спортсменів та суспільство.
Райссі Ліл було лише сім років, коли з’явилося і стало вірусним відео, де молода бразилійка, одягнена в казкову принцесу, руйнує всі стереотипи скейтпарку.
Райсса розпочала свою кар’єру, відкривши шлях новому поколінню дівчат-скейтерок підліткового віку. Увійшовши у цьогорічну Олімпіаду-2020 у Токіо у віці 13 років як фаворит уболівальників, 26 липня Ліл отримала свою першу медаль у відкритті даного виду спорту на Іграх, завоювавши срібло у жіночому вуличному скейтбордингу.
У рекламі використовуються ігрові елементи, від анімаційних тварин до Діснеївської пісні Попелюшки A Dream Is a Wish Your Heart Makes. Вона розроблена для того, щоб надихнути дівчат нового покоління брати приклад із Райссі Ліл.
Дивіться також:
PLAY IN CТАЙЛ: Нова кампанія для PUMA X FC SHAKHTAR
Репер Tyler, the Creator зняв рекламний ролик для Converse