• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як кампанії в соцмережах знаходять інноваційне застосування для gif-зображень

2 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Емі Х’юстон, директорка видання The Drum з питань стратегії в соціальних медіа, назвала кілька хороших прикладів того, як кампанії відомих брендів вдаються до gif-зображень і закільцьованих відео в соцмережах, щоб привернути увагу до бренду, просувати свій продукт і водночас трохи розважити свою аудиторію.

Скромні gif-зображення (Graphics Interchange Format) були створені в 1987 році і подібно до мемів з того часу значно еволюціонували. Гіфками часто приправляють твіти або чати у WhatsApp, щоб ті не були такими прісними. Але потенціал цих коротких відеофрагментів є значно більшим.

Зокрема, минулого тижня сервіс Spotify та Giphy, найбільша бібліотека gif-зображень, дали своїм користувачам можливість за допомогою гіфок знайомитися з музикою таких виконавців як Нікі Мінаж, Дожа Кет, Пост Мелоун та інші. Це унікальне партнерство викликало велике зацікавлення серед спільноти меломанів, оскільки воно запропонувало їм ще один (дуже креативний!) формат спілкування на улюблену тему в соцмережах.

Платформа Giphy стверджує, що вона щодня демонструє понад 10 мільярдів гіфок аудиторії в понад 700 мільйонів людей. Так вона, мовляв, «допомагає їм із самовираженням і робить щоденні розмови цікавішими».

То як бренди можуть інтегрувати gif-зображення в свою стратегію в соціальних медіа?

Відеостратегії за ці останні кілька років переживають злет популярності завдяки TikTok, Instagram Reels тощо. Демонстрація свого унікального характеру є дуже важливою для брендів, які прагнуть сформувати зацікавлену аудиторію. Тому багато хто з них зараз використовує гіфки і закільцьовані відео, щоб показати себе і свою продукцію та ініціювати обговорення серед споживачів.

Calm

Благодійна організація Calm, що спеціалізується на психологічній підтримці, творчо підійшла до закільцьованих відео в інстаграмі, щоб популяризувати медитацію, яка за час пандемії стала дуже корисним способом «розрядки». Такий відеоконтент і обізнаність щодо потреб аудиторії виявилися доволі ефективною тактикою.

Привернення уваги до продукту за допомогою гіфок і відео в соцмережах сприймається дещо інакше, ніж традиційна реклама, і споживачі часто ставляться до них прихильніше.

Пріоритетною тут має бути саме креативність, а не спонукання зробити покупку, інакше такий контент не спрацює, стверджує Саймон Френд з медіаагенції the7stars. Не варто влізати в цей формат лише для того, щоб мозолити людям очі своїм брендом чи продуктом.

Starbucks

В різдвяній кампанії 2020 року мережа Starbucks вдалася до gif-зображень і закільцьованих відео в соцмережах, щоб привернути увагу до спецпропозицій в своєму меню. Споживачам часто не вистачає часу або терпіння, щоб прокрутити меню до кінця, тому гіфки виявилися геніальним способом здійняти хайп навколо продукту.

Як стверджує Адам Харріс, директор з бренд-партнерства платформи Twitch, гіфки є бюджетним способом панорамно показати свій продукт. Але тут необхідно зберігати автентичність для своєї аудиторії.

«Навчіться говорити мовою тієї спільноти, до якої ви звертаєтеся, і тоді взаємодія з нею допоможе вам процвітати», – пояснює він.

Google

Сторітелінг – важлива частина маркетингу, і гіфки можуть бути використані саме з цією метою. Візуальна мова вирізнить ваш бренд з-поміж інших так, як цього не здатні зробити слова на сторінці.

Чудовим прикладом цього є те, як Google використовує gif-зображення в інстаграмі, щоб просувати різноманітні події. Виконані вони незмінно у впізнаваному стилі бренда з його яскравими кольорами. Важливо, щоб бренд зберігав свою цілісну особистість незалежно від комунікаційного каналу. Гіфок це стосується також – соцмережі рухаються швидко, тож бренди повинні дати своїй аудиторії причину зупинитися на мить і перестати скролити.

Одним із найкращих аспектів соціальних медіа є їх креативний потенціал. Гіфки і закільцьовані відео відкривають можливості до цікавого діалогу з аудиторією. Унікальність, послідовність і сучасний підхід до знайомства зі своїми продуктами є тим, на що варто зважати брендам, коли вони розробляють стратегію для соцмереж. І все це можливо зробити за допомогою gif-зображення.

Джерело


Ось ще п’ять прикладів використання gif-зображень в маркетингових кампаніях з добірки Cannes Lions. Плюс спосіб нагадати про те «як було» і «як стало».

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.