• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Цифрова реклама 2021: ставлення споживачів

30 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Цифрова реклама 2021: ставлення споживачів
Share on FacebookShare on Twitter

Більшість споживачів зараз упереджено уникає рекламу, будь то за допомогою блокувальників реклами чи оплати за використання цифрових медіа з відсутністю реклами. Але навіть зі стимулами переглядати рекламу чи безплатного вмісту або винагород, багатьом користувачам все одно не подобається, як компанії використовують їхні дані для націлювання на них за допомогою реклами.

Коли споживачі більш толерантні до реклами?

Коли видавці переходять на передплату, споживачі вирішують платити за цифровий вміст без реклами або зі зменшеним вмістом реклами. Але в більшості медіаканалів споживачі частіше приймають рекламу, коли їм не потрібно платити за підписку або вони можуть платити за підписку меншу суму. Споживачі також більш сприйнятливі до легшого, менш нав’язливого досвіду реклами та реклами, що надає їм більше контролю, наприклад, відеореклама з винагородою.

Чому користувачі Інтернету блокують рекламу?

Користувачі Інтернету в основному використовують засоби блокування реклами, щоб уникнути нав’язливих або повторюваних оголошень і збільшити швидкість роботи сторінки, оскільки велике навантаження рекламою може вплинути на час завантаження. Але проблеми конфіденційності даних також спонукають деяких людей блокувати рекламу для запобігання відстеження.

Як споживачі ставляться до використання їхніх даних?

Споживачам не подобається, як компанії збирають та використовують їхні персональні дані для реклами. Відстеження запитів на отримання згоди на вебсайтах та в додатках на iOS, ймовірно, не допомагає. Деякі споживачі відкриті для обміну своїми даними в обмін на певні переваги чи винагороду, але деякий досвід від реклами, яка базується на даних, все ще відчувається загарбницьким.

У звіті від eMarketer розглядаються погляди споживачів на рекламу в медіаканалах, поведінки при уникненні реклами, включаючи використання блокувальників реклами, та ставлення до використання персональних даних у цифровій рекламі.

Цифрова реклама 2021: ставлення споживачів

Ключовий статус

Згідно з опитуванням Merkle у березні 2021 року, близько половини дорослих користувачів Інтернету в США зазначили, що коли бренди використовують їхні дані в рекламі, це допомагає їм виявляти (50%) та знаходити (49%) товари та послуги, які їх цікавлять, але 44% зазначили, що діяльність із використання даних часто відчувається загарбницькою.

Джерело

Фото на головній: NordWood Themes


Читайте також:

Маркетинг у форматі Stories 2021

На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році. Звіт Advertising Expenditure Forecasts

Теги: діджиталінтернетреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів
М'язи

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

26 Лютого, 2025

Скільки часу у тебе йде на оформлення контенту? Знайти іконку, вирізати фон, підібрати кольори... І от ти вже витратив кілька годин на дизайн. Але є спосіб працювати швидше — у...

Читати даліDetails

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.