Більшість споживачів зараз упереджено уникає рекламу, будь то за допомогою блокувальників реклами чи оплати за використання цифрових медіа з відсутністю реклами. Але навіть зі стимулами переглядати рекламу чи безплатного вмісту або винагород, багатьом користувачам все одно не подобається, як компанії використовують їхні дані для націлювання на них за допомогою реклами.
Коли споживачі більш толерантні до реклами?
Коли видавці переходять на передплату, споживачі вирішують платити за цифровий вміст без реклами або зі зменшеним вмістом реклами. Але в більшості медіаканалів споживачі частіше приймають рекламу, коли їм не потрібно платити за підписку або вони можуть платити за підписку меншу суму. Споживачі також більш сприйнятливі до легшого, менш нав’язливого досвіду реклами та реклами, що надає їм більше контролю, наприклад, відеореклама з винагородою.
Чому користувачі Інтернету блокують рекламу?
Користувачі Інтернету в основному використовують засоби блокування реклами, щоб уникнути нав’язливих або повторюваних оголошень і збільшити швидкість роботи сторінки, оскільки велике навантаження рекламою може вплинути на час завантаження. Але проблеми конфіденційності даних також спонукають деяких людей блокувати рекламу для запобігання відстеження.
Як споживачі ставляться до використання їхніх даних?
Споживачам не подобається, як компанії збирають та використовують їхні персональні дані для реклами. Відстеження запитів на отримання згоди на вебсайтах та в додатках на iOS, ймовірно, не допомагає. Деякі споживачі відкриті для обміну своїми даними в обмін на певні переваги чи винагороду, але деякий досвід від реклами, яка базується на даних, все ще відчувається загарбницьким.
У звіті від eMarketer розглядаються погляди споживачів на рекламу в медіаканалах, поведінки при уникненні реклами, включаючи використання блокувальників реклами, та ставлення до використання персональних даних у цифровій рекламі.

Ключовий статус
Згідно з опитуванням Merkle у березні 2021 року, близько половини дорослих користувачів Інтернету в США зазначили, що коли бренди використовують їхні дані в рекламі, це допомагає їм виявляти (50%) та знаходити (49%) товари та послуги, які їх цікавлять, але 44% зазначили, що діяльність із використання даних часто відчувається загарбницькою.
Фото на головній: NordWood Themes
Читайте також:
Маркетинг у форматі Stories 2021
На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році. Звіт Advertising Expenditure Forecasts