Нечисть роздирає внутрішній конфлікт за смачний приз, мандрівники в часі вимагають повернути машину туди, звідки її взяли, а кіно транслюється кудись у простори космосу в надії знайти там вдячну аудиторію – такими є три нові кампанії, які вміло апелюють до нашого захоплення фантастикою.
Філіппінська міфологія і тунець
Агенція Gigil вже стала феноменом креативної спільноти завдяки своїм чудернацьким рекламним роликам, які часом просто на голову не налазять. Її рекламі властивий дивний гумор і хороша обізнаність у філіппінській культурі (і шалена популярність). В своїй новій кампанії для рибного бренда креативники показали філіппінську нечисть «манананггал» – щось на кшталт вампіра, що відтинає собі півтіла, аби полетіти на пошуки жертв. Ідея полягає в тому, що смачною рибкою навіть із собою ділитися не хочеться.
Netflix розповідає історії інопланетянам
Цього тижня рекламісти Netflix працювали, не покладаючи рук, і випустили нові кампанії для США, Італії та світу.
Ось як вони лякали людей в Італії.
Що ж до США та світу, то спершу компанія Netflix випустила ролик, в якому прибульці відкривають для себе світ кіно. Приурочена ця кампанія до початку Олімпіади в Токіо, впіймавши той рідкісний момент, коли весь світ на якусь мить забув про свої конфлікти.
В другій кампанії Netflix транслювала п’ять своїх історій в систему зірки Кеплер-160, де, найімовірніше, є схожі на Землю планети, щоб прибульці звідти могли краще зрозуміти людство. Консультантом цього докладно задокументованого проєкту був астрофізик з Інституту SETI.
Машина (з іншого) часу
Автомобільні бренди постійно хваляться своїми високими технологіями, але агенція Innocean Australia знайшла доволі оригінальний спосіб позиціювати Hyundai Tucson як машину майбутнього – мандрівники у часі вимагають повернути її назад, звідки взяли.
Це відео є продовженням іншого цьогорічного ролика Hyundai. Той, хоча і здається традиційнішим, містить у собі чимало натяків на щось фантастичне, що відбувається за кадром (загадкові об’єкти у сліпій зоні водія, очі-фари роботів тощо).