Бренд Hennessy продовжує глобальну кампанію All I Need, у межах якої представники різних креативних індустрій діляться історіями творчого шляху. Мета проєкту — почати відвертий діалог про особливості різних культур і національностей і про те, як події з минулого впливають на унікальність кожної людини.
Про проєкт All I Need
В межах проєкту All I Need бренд Hennessy візьме на себе роль фонду, виділивши грант, який буде розіграно в рамках конкурсу. Музиканти Onuka (Україна), Super Besse (Білорусь), Tamada (Грузія) та The Buhars (Казахстан) стануть його кураторами й виберуть по одному переможцю, який отримає грошовий приз на реалізацію свого творчого проєкту. З деталями конкурсу можна ознайомитися за посиланням.
Мінський гурт Super Besse ділиться історією, як щоденна рутина та одноманітний побут вилилися у протест проти нудьги і як це стало основою їхнього холодного постпанк-звучання. Учасники проєкту The Buhars розмірковують про унікальність казахської музичної культури в умовах нового часу, де головним провідником стають традиційні інструменти.
Lasha Chapel aka Tamada пише в жанрі електронної музики та розповідає про шлях завдовжки в 10 років. Артист довго подорожував Європою і знайшов свою аудиторію, повернувшись у Грузію, коли почав співати рідною мовою.
Окремим епізодом проєкту стане розповідь Нати Жижченко, фронтвумен українського гурту Onuka. Співачка розповість про свого дідуся, який сам виготовляв музичні інструменти. За сюжетом історія родини та звучання інструментів плавно перетікають у прем’єру музичного відео на трек TY. Пісня увійшла до складу нового альбому Kolir, який поєднує в собі автентичне звучання з електронною музикою. Відео покаже унікальні архівні кадри, а також подорож по майстерні дідуся в родинному будинку в Чернігові.
«Музична сфера дуже сильно постраждала, але це як сито, що відсіює найсильніших. Не тільки в реалізації, а у їхній вірі, у їхній неможливості займатися чимось іншим. Я думаю, що це ті удари, які відшліфовують музичну індустрію. Ми стаємо свідками епохи, коли індустрія тотально змінюється не за декілька років, а буквально у нас на очах. Чим сильніший твій фундамент, тим твоя ідея сильніша, сильніша людина, її світогляд. Я відчуваю, що за мною стоїть безліч поколінь і спадковість у передачі знань, і вона обов’язково знайде вихід», — розповідає Ната Жижченко.
В кінці кожної відеорозповіді музиканти підкреслюють мету всіх історій та міжнародної кампанії Hennessy All I Need — надихнути молоде покоління музикантів на пошук відповідей про власну унікальність і музику, яку вони створюють.
Як взяти участь у конкурсі
Щоб подати заявку на грант, учасникам конкурсу необхідно опублікувати пост на своїй сторінці в інстаграмі з відповіддю на питання: «Як моє минуле знаходить відображення в музиці» і «Що мені необхідно, щоб донести мою ідею всьому світу», а також поставити хештег проєкту #HennessyVSAllINeed і відмітити інстаграм-акаунт артиста, який буде оцінювати заявку.
Вибір переможця здійснять артисти проєкту, за сприяння Hennessy.
Конкурс проходить з 14 липня 2021 року по 25 серпня 2021 року на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС). Всі відео можна знайти на офіційних YouТube-каналах і в соціальних мережах артистів.
Про умови, місце проведення та обмеження акції дізнайтеся на сайті.
Читайте також:
Проєкт «Культура on/off. Цифрові мости»: УКФ єднає модних музикантів і колоритні села в мистецтві
На що були б схожі популярні зараз вебсайти, якби вони існували в 90-ті?