• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Бренд Hennessy проведе міжнародний музичний конкурс в рамках проєкту All I Need

27 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Бренд Hennessy проведе міжнародний музичний конкурс в рамках проєкту All I Need
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд Hennessy продовжує глобальну кампанію All I Need, у межах якої представники різних креативних індустрій діляться історіями творчого шляху. Мета проєкту — почати відвертий діалог про особливості різних культур і національностей і про те, як події з минулого впливають на унікальність кожної людини.

Про проєкт All I Need

В межах проєкту All I Need бренд Hennessy візьме на себе роль фонду, виділивши грант, який буде розіграно в рамках конкурсу. Музиканти Onuka (Україна), Super Besse (Білорусь), Tamada (Грузія) та The Buhars (Казахстан) стануть його кураторами й виберуть по одному переможцю, який отримає грошовий приз на реалізацію свого творчого проєкту. З деталями конкурсу можна ознайомитися за посиланням.

Мінський гурт Super Besse ділиться історією, як щоденна рутина та одноманітний побут вилилися у протест проти нудьги і як це стало основою їхнього холодного постпанк-звучання. Учасники проєкту The Buhars розмірковують про унікальність казахської музичної культури в умовах нового часу, де головним провідником стають традиційні інструменти.

Lasha Chapel aka Tamada пише в жанрі електронної музики та розповідає про шлях завдовжки в 10 років. Артист довго подорожував Європою і знайшов свою аудиторію, повернувшись у Грузію, коли почав співати рідною мовою.

Окремим епізодом проєкту стане розповідь Нати Жижченко, фронтвумен українського гурту Onuka. Співачка розповість про свого дідуся, який сам виготовляв музичні інструменти. За сюжетом історія родини та звучання інструментів плавно перетікають у прем’єру музичного відео на трек TY. Пісня увійшла до складу нового альбому Kolir, який поєднує в собі автентичне звучання з електронною музикою. Відео покаже унікальні архівні кадри, а також подорож по майстерні дідуся в родинному будинку в Чернігові.

«Музична сфера дуже сильно постраждала, але це як сито, що відсіює найсильніших. Не тільки в реалізації, а у їхній вірі, у їхній неможливості займатися чимось іншим. Я думаю, що це ті удари, які відшліфовують музичну індустрію. Ми стаємо свідками епохи, коли індустрія тотально змінюється не за декілька років, а буквально у нас на очах. Чим сильніший твій фундамент, тим твоя ідея сильніша, сильніша людина, її світогляд. Я відчуваю, що за мною стоїть безліч поколінь і спадковість у передачі знань, і вона обов’язково знайде вихід», — розповідає Ната Жижченко.

В кінці кожної відеорозповіді музиканти підкреслюють мету всіх історій та міжнародної кампанії Hennessy All I Need — надихнути молоде покоління музикантів на пошук відповідей про власну унікальність і музику, яку вони створюють.

All I Need

Як взяти участь у конкурсі

Щоб подати заявку на грант, учасникам конкурсу необхідно опублікувати пост на своїй сторінці в інстаграмі з відповіддю на питання: «Як моє минуле знаходить відображення в музиці» і «Що мені необхідно, щоб донести мою ідею всьому світу», а також поставити хештег проєкту #HennessyVSAllINeed і відмітити інстаграм-акаунт артиста, який буде оцінювати заявку.

Вибір переможця здійснять артисти проєкту, за сприяння Hennessy.

Конкурс проходить з 14 липня 2021 року по 25 серпня 2021 року на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС). Всі відео можна знайти на офіційних YouТube-каналах і в соціальних мережах артистів.

All I Need

Про умови, місце проведення та обмеження акції дізнайтеся на сайті.

Джерело


Читайте також:

Проєкт «Культура on/off. Цифрові мости»: УКФ єднає модних музикантів і колоритні села в мистецтві

На що були б схожі популярні зараз вебсайти, якби вони існували в 90-ті?

Теги: конкурскреативні індустріїмузика

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

У Києві функціонує "Avangаrden" — унікальний простір, що поєднує галерею сучасного мистецтва та ресторан. Це втілення десятилітньої мрії Каріни Качуровської, продюсерки культурних проєктів, яка прагнула зробити мистецтво доступним та зрозумілим,...

Читати даліDetails

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.